Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
Olabilir neden olmasın.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
G@tü kalkık erkek çekilmediği için bence böyle paylaşımda bulunmuş, yoksa kimse karşısındakinin veya hayatındaki kişinin kendini sevmemesini beğenmemesini istemez diye düşünüyorum
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
konuyla alakası yok aslında erkeklerin saf kız aramasından bahsediyorum ama gtü kalkık olsa gtü kalkık diye belirtirdi bu direkt ön yargıyla pslik yapmak
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Olabilir neden olmasın.
G@tü kalkık erkek çekilmediği için bence böyle paylaşımda bulunmuş, yoksa kimse karşısındakinin veya hayatındaki kişinin kendini sevmemesini beğenmemesini istemez diye düşünüyorum
konuyla alakası yok aslında erkeklerin saf kız aramasından bahsediyorum ama gtü kalkık olsa gtü kalkık diye belirtirdi bu direkt ön yargıyla pslik yapmak
Çok yakışıklıya sadece kendisinin düştüğünü zannetmesi :d
Kafanız çok başka çalışıyor bundan kötü davranıyorsunuz zaten insanlara akıl fikir dilerim kötü davranınca o insanlar eksilmiyorlar.
Bu mu kötü davranmak? Gerçekleri dile getirdim sadece, çok kabasın
Saf olsun ki elimde oynatim diyor
Aynen
Haklisin ama herkes bir degil bunuda unutma
kim dedi bunu sana
Banaada