#Kendisine inanır gibi yani hayattaki başarılarında ve güvenilirliğinde tam olarak..🙂

#Kendisine inanır gibi yani hayattaki başarılarında ve güvenilirliğinde tam olarak..🙂

O olmaz. Olmamalı bence.
Olamamalı.
Herkesin kendine has mahremiyeti olmalı.
Bazen insan kendi nefsine bile yenik düşebilirken, kendine bile güvenmemesi gerekirken başkasına bu kadar çok güvenmesi i m k a n s ı z ya da diğer şekliyle y a n l ı ş
Güvendiği dostları yakın arkadaşları olmalı ama maalesef pek bulunmuyor gerçek hayatta
Cevap
5Cevap
En yakın arkadaş ya da ailesinden bazı üyelere olabiliyor.
hiç kimse , insan kendisine de inanamaz, güvenemez.
Kendime olan inancım kadar kimseye inanamam.
Ailesi ve güvendiği insanlar.
Kendisine yakın gördüğü sevdiklerine.
Emin ol hiç kimse kendin gibi olamaz
Olsa olsa annen olur
Babam var
Anne ve baba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?