Güncellemeler
+1 yıl
Ben evde kalcam valla anlaşıldı sjjs
Mesela ben aynaya bakınca ne gördüğüm belli. Sağlıklıyım ama guzelik azcik var. Birinden hoşlanıyorum opusme sarılma fLan yaşasam ilerde pişman olurmuyum ya ama çok tatlı çocuk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
olursunuz evet
Evet burası binlerce kadının deneyim yaşayıp pişman olduğunu paylaştığı platform
Kesinlikle valla
Onun için evlenince güzelce yaşa ne yaşayacaksan
yok ama o iş orada kalmaz giriş çıkış olur yani.
Ohaaaa abart ama doğru söylüyor sjsj
İstiyorsan gerçekten olmazsın hayat senin hayatin
Olmazsın, en azindan aklinda keşkeler kalmaz.
O ani yasamadan bilemezsin
seks yapmazsan olmazsın bence
selam opusme sarılmayla neden pısmanlık olucakkı vermedıkce pısmanlık denmez buna
duygu varsa olmazsın, içinden geldiği gibi davran.
Seviş vs ama kızlık verme bence
Bence evlenmeden yapma
Pişman olursun elbette
Ben açıklama yaptım sana
Sonra gel burada ağla hata yaptimda akıl verin banada vs vs
#fokbalıklarınaözgürlük
Hayat bu hiç belli olmaz
Turşunu mu kuracan. Azcık zevk ver
Sjsjjs
@Laledevri67 bunada gülmezsin
@halemsu komik ama
Komik olan ne sana azıcık zevk ver demiş
@halemsu hayat bu siteyi ve tanımadığın birinin saçma sapan bir yazısını kafaya takacak kadar uzun değil. Gülümse ve tadını çıkar
@halemsu ben lafa bakarım laf mı diye söyleyene bakarım adam mı diye ikisininde bulamadigim için sıkıntı yok
Bu tarz yorumlara gülerek seviyeni düşürürsün ancak. Sorduğun sorudan farklı bir vibe almıştım oysa
Kibri bırak lan kendini aynada güzel sanıyor işte.
Sjsjsj keşkeeee
bilemedim
evet olursun
% 1000000 olursun
Sen olursun
Olursun
O zaman yasa gitsin neden mutluluktan geri kalasin
Senin gibi olup pişman olan çok kişi var
Sanmam çok zevklidir
Ver kurtul
Olursun