Kafamda gıcık olduğum insanları dövdüğümü hayal ediyorum ve rahatlıyorum gözümde değersizleştiriyorum psikopat mıyım?

Böyle gıcık olduklarımı kafamda eziyorum rahatlıyorım

Kafamda gıcık olduğum insanları dövdüğümü hayal ediyorum ve rahatlıyorum gözümde değersizleştiriyorum psikopat mıyım?
Cevapla