Bir imkanı olsa da bundan kurtulsam dediğiniz duyguyu merak ediyorum..

#tatlıkız 🩷🩵
Bir imkanı olsa da bundan kurtulsam dediğiniz duyguyu merak ediyorum..

#tatlıkız 🩷🩵
🤔🤔hiç öyle bir duygum yok ama bazen çok süreci olabiliyorum buda geçmişime bağlı yaaa öyle bir hayat yasmasaydim bu kadar sert olmazdım bence 🤔🤔🥺😕
Bir kaç sonsuzluk. Güzel cümle ama sonsuzluktan rakam eksiltilip +artırılamayacağı için garip bir cümle olmuş.
Gördüğünüz üzere normal insanların romantizm gördüğü yerde benim gibi s*laklar bilimsel veri görüyor.
Evet evet anormalim.
Merhamet duygusu. Çünkü insanlar çok fazla kullanıyor bu duyguyu. Sırf yabancılar değil ailenden bile kullanıyorlar.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
@oɿƚꙅɘɒm eic yi kim seçti şimdi şaşırdım 😂
@oɿƚꙅɘɒm ben seçmiştim.. 😅 @ertugrulkartal1903 o Leyla sen ona bakma.. 🤣🤣
@oɿƚꙅɘɒm ahaha sorun değil. Ayar eden çok 😄
@tatlikizzzz34 olur öyle vakalar türk polisi yakalar 🤣
Herkese aynı zamanda göstermek istediğim merhamet ve vicdan duygum. Bunda seçici olmak istiyorum
Evet canım bunu herkes haketmiyor..
Rica ederim hayatım.. 🥰
Cevap
9Cevap
Bazen olacağına gerçekten inanmak ve sonrasında imkansızlığın kabulündeki acıyı yaşamamak adına aşka olan inanç diyebilirim
bütün duygular gelip geçer o yüzden tat almaya bakmak lazım
Şu sıralar özlem. Yanlış kişiye olduğundan söküp aradım var
Merhamet sanırım, hak etmeyen çok insan var.
Duygularımla barışığım. Beni zora sokan bir duygum yok.
Öfke ve sinir.
Kıskanclık..
Öyle hissettiğim bir duygu yok açıkçası
Hepsi yakışıyor bana kalsın bende..
Gelecek kaygısı
Acıma duygum diyicem yok o bana lazım
Öyle bir duygum yok
Sevgi olmasada olur
Hüzün duygusu..
İyilik
Pişmanlık
Çaresizlik pişmanlık
merhamet
Romantizm.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?