Hiç bişey yapasım gelmiyor bu mutsuzluk hali sizde de var mı?

Ya çok şükür her şeyim dört dörtlük yerinde hiç eksiğim yok ailem sevdiklerim olsun ama hayattan keyif almıyorum böyle hiç hevesim keyfim yok bu durum sonradan oluştu neden böyle sizde böyle misiniz
Hiç bişey yapasım gelmiyor bu mutsuzluk hali sizde de var mı?
Cevapla