Oturması kalkmasını bilen, efendi biri olmak sizce iyi bir şey mi?

İşyerinde benim hakkımda bir kaç kişi bu tarz bir şey demiş. Müdürümüz de çok efendi aile kızı belli demişti. Gururlandım açıkçası ama her zaman böyle olmak iyi bir şey mi bilemedim :)

Oturması kalkmasını bilen, efendi biri olmak sizce iyi bir şey mi?
Cevapla