İlgisiz veya aşırı abartılı erkeğe saygı duyar mısın?

Flört ettiğin görüştüğün ha da sevgili olduğun erkek her saniye bel oltu muhabbet yapıyor hep oralarına bakıyor hep elleyip yakınlaşmaya çalışıyor en basit başbaşa kalma kissi bile ısrarla ilerletmeye çalışıyor abartılı fontuzlar kuruyorsa böyle bi erkekle ilişkiye devam eder misiniz? Ya da tamtersi biriyle flört ediyorsun ya da aylardır sevgilisin ama adamda gram libidi ve yakınlık yok. Asla elini tutmuyor yanaşmıyo dümdüz asker arkadaşı gibi görüşüyor devam eder misiniz?

İlgisiz veya aşırı abartılı erkeğe saygı duyar mısın?
Cevapla