Akrabam yok benim rehberde ahah hepsi arkadaş oda Max 5 kişi.
Az insan çok huzur aşığım buna 😏
Akrabam yok benim rehberde ahah hepsi arkadaş oda Max 5 kişi.
Az insan çok huzur aşığım buna 😏
Numarasını eklediğim arkadaş sayısı 3,4 filan.6, 7 kadarda ailemden akrabalarımdan var. Akrabalarım ile aramızda iyide sadece düzenli konuştuğum insanı ekliyorum.
Akrabalarımın numaraları kayıtlı degil 🖕
Cevap
5Cevap
Rehberimde kimse yok
Müteahhit, mimar, şirket numaraları falan daha çok.
Arkadaş daha çok akrabalarımı kaydetmedim bile
Ben az insan çok huzur sözüne inandığım için rehberim de arkadaş sayım da akraba sayımda azdır.
Akrabamin ne işi var rehberimde
Kuzen?
2 3 kuzen disinda hic biriyle samimi değilim bayramdan bayrama
Sen daha iyi bilirsin
Arkadaşlarımın
Benim rehberim bile yok. d
Bu ben 😂😂
Ne olarak
İnsan azlığı bakımından
İnsan sevmimmm
Eyi yapinn
Bu şive güzel
😀
Beyle devam kee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar