Uğraşmaya değmeyecek insanları değişir düşüncesiyle hayatımda tutmak. Zamanında hak etmeyenleri hayatımdan çıkarsam şu an daha tahammüllü ve esnek olabilirdim belki.
Kendi kişiliğimi baskılamak diyebilirim toplumda kabul görmek için aslında hiçbir şekilde kendim olamıyormuşum bana 30 yaşına gelince anlamam da ayrı bir aydınlanma seviyesi🥲
@Reyyyy11 çevreme baktım ne kadar düzenbaz boş konuşan yalancı Riyakar ne kadar insan varsa toplumda arkadaş çevremde onların o kadar el üzerinde tutulduğunu fark ettim Hatta soğuk duranların bile sevildiği ortamlarda ağzının içinde bakıldığına bile şahit oldum Ondan sonra da dedim ki vişne nasıl olmak istiyorsan öyle olsun millete kulaklarını Tıka kendi istediğin gibi özgürce yaşa
@Reyyyy11 zaten 19 yaşında Ben de bunların Farkındaydım ama aydınlanmam 30 yaşını buldu İnan ki Nasıl oldu ne yaptım bilmiyorum ama ben biraz da terapi aldım o biraz daha fikirlerimi açmam da yardımcı oldu
@Reyyyy11 tabii ki de aydınlanabilirsin bunun Aslında yaşla alakası yok bilinçli olmayla alakası var Ben bilinçsiz biriydim O yüzden bu kadar uzun sürdü şu an dersen ki nasılsın daha iyiyim karşımdaki insanların hareketlerini yadırgamıyorum karşımdakiler beni yadırgıyor olsa bile takmıyorum çünkü Her insan kusurludur ama dünyaya da bir kere geldik yaşıyoruz işte
İnsanların güvenilir olduğunu düşünmek büyük bir pişmanlık oldu fakat dersler de içeriyor. Kimseye kâlbimi açmamak en iyi ders oldu güvensizlikle birlikte.