
Ne düşünüyorsunuz konu hakkında🙃 evet siz !

Ne düşünüyorsunuz konu hakkında🙃 evet siz !
Bu konuda iddialıyım falan demiyorum. Bizzat gerçeği söylüyorum. Bu platformda Fiko kadar kendini gömen, kendiyle dalga geçen bir üye yok. Ama bu tevazu ya da özgüven değil öğrenilmiş çaresizliğin eseri. Maalesef öyle. Kendime karşı dürüst olmalıyım. Başkaları gibi kendi kurduğum küçücük dünyamı kainat zannedip hayali zaferlerle sanal ortam şövalyeliği yapan bir insan olmadım hiçbir zaman.
Çok yaparım ama herkesin yanında yapılmaz. Sonra aynı şeyi yapabileceğini sanan insanlar dalga geçmeye çalışıyor.
Süistimal
Sosyal medya çok mu gereksiz buluyorsun
Evet sosyal medyaya karşıyım
Ozaman kullanmayacam hiç eğer faydası yoksa
Hiç faydası yok ben de burayı ele geçireyim ben de sielecepümm😏
Yarın siliyorum burayı bi katkısı olmadı bana sıfırrr zaten düzgün soru dinleyip cevap veren çok az o yüzden anlamı da kalmıyor
Sosyal medya ve tüm sanal kavramlar orijinalinin yerini dolduramadığı gibi zararı da çoktu…
Cevap
3Cevap
Evet kendimle ara sıra dalga geçerim çünkü hiç ego kasma huyum yoktur benim..
Bunun mütevazi ve özgüvenli olarak karşılandığının farkında değildim. 🤦♀️
Evet kendimi kendim üzerim ama başkası uzemez🤣
Evet fazlasıyla
Kendimle dalga geçerim aynı zamanda çok komiğim
Alaycı biri deglm ne kendime ne başkalarına karşı
Kendimle dalga geçtiğim oluyor.
Mütevaziyim.
Tabi ki de
Fazla mizahşör desek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?