#Kararsızlığı nasıl altedersiniz?
#KişilikKarakter

#SheWolfWoman
#Kararsızlığı nasıl altedersiniz?
#KişilikKarakter

#SheWolfWoman
üstesinden gelmeye çalışırken de bir sürü ihtimal ver hangisi seçeyim acaba derken bire daha kararsız kalıyorum bakıyorum olmuyor zamanla düzelmesini bekliyorum. hatta bu sırada zamanla düzelsin diye zamana mı bıraksam acaba bırakmasam mı ki diye düşünürken bir daha karasız kalıyorum. sonsuz kararsızlık
Kararsız kaldığım zamanlar da kendimle önce tek başıma kalır ve yaşamış olduğum durumu gözden geçiririm sakin bir kafa ile yalnız başıma. Sonrasında en doğru kararı verip çözüme ulaşırım
İyice düşünürüm ben. ama zaten kararsızlık yaşamıyorum hayatımda.. her zaman netim ve ne istediğimi de biliyorum
Hayatim boyunca verecegim kararlar ne yüzde yüz doğru olacak ne de tümüyle yanlış.. hayatı anlamaya başladığım andan itibaren kararsızlığı çok fazla yaşamamaya başladım..
Cevap
6Cevap
Ben zamana bırakıyorum, zaman beni bir şekilde doğru karara yönlendiryor.
Hangisini daha çok istiyorsa onu seçiyorum.. doğru ya da yanlışlığı önemli değil istemek daha önemli
Bir konuda kararsızlık yaşıyorsam olumlu olumsuz yönlerini düşünüyorum hangisi ağır basarsa o yönde ilerliyorum
İlk düşündüğün karar hep doğrudur öyle düşünüp baş edebilirsin sjjsjs
En kötü karar kararsızlıktan iyidir derhal karar ver diyorum
beyin diye bir organım var çok şükür iyi de kullanıyorum oturup düşünüyorum vs
Çok önemseme hayatı. O zaman daha hızlı karar verebilirsin.
Yanlış karar vermek kararsız kalmaktan iyidir
İhtimalleri önceden değerlendirerek, kararsız kalmam
Bir köşeye atarım sorunu
Düşünerek üstesinden geliyorum
Dua edip akışına bırakıyorum
Kaybetmeyi göze alarak
Kalbimin sesini dinleyerek
Aklıma ilk geleni hemen yapıyorum
Gelemem.
Totem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?