Öleceğiniz esnada içinizde ukde kalacak şey ne olur?

#Raskolnikov
Öleceğiniz esnada içinizde ukde kalacak şey ne olur?

#Raskolnikov
Hayat benim huzurumda seçimlerle dolu. Ya yaparsın ya da yapmazsın. İki seçimde de bir öğreti kazanırsın. Öğrendiğim şey için neden pişmanlık duyayım ki?
Hayati doya doya yasayamazsam bunun pismanligini cekerim. Istedigim ve yapmadigim seyler var, ilerleyen yillarda bunlari aksiyona dokmezsem bunlarin uzuntulerini duyarim.
Tesekkur ederim :)
Rica ederim
Ne zaman son nefesimi vereceğime göre değişir.
İman? Gerçek Aşk? Tüm dünyayı gezme hayali? Daha 12-13 ülke gezdim totalde. Ohooo…
Cevap
7Cevap
Aşkı bulamamsk, dünya turu yapamamak , ve çocuklarımin mürvetini Görememek olurdu
Çocuklarin var mı
@Emre3558123 evet bir kuz bir oglum var
şu an hiç bir pişmanlığım olmaz. geçti artık her şey.
Pişman olmayacak şekşlde yaşıyorum neyse ki..
İmanlı gidelim de gerisi çok önemli değil benim için😄
Şu an pişman olduğum şeylere belki şükreder, iyi ki yapmışım dediğim şeylere keşke yapmasaydim derim. Ne olur bilemem.
Japonya'da sakura festivaline gidemezsem, pişman ölmüş olurum
yurt dışı tatili olabilir. Okulla gezmeye gittik ama bireysel olarak gitmek istiyorum.
Henüz böyle bir şey yok. İlerleyen yıllarda neler olur bilemem.
Buyuk pismanliklar yasayacagim hatalar yapmadim
Bir cocugumun olmasini isterdim, icimde cok ukde kalirdi galiba. Bu zamana kadar istedigim cogu seye ulastim ama bazi seyler olmayinca diger hayallerde gerceklesmiyor ne yapalim?
İbadetlerimi yerine getirmediğim için pişman olacağım. İyi bir kul olamadım.
Muhtemelen işlediğim günahlar için pişman olacam
Hiiiiiiçbir şeyden pişman değilim, hayden gidelim.
Neden daha erken yapmadım
Chopper’ıma kavuşamadığım için
1000 cc makine alıp piste girmediğime 🥹
pişman olacağım bir şey yok
İstediğim gibi birisini bulamadıysam ona üzülürüm
Dünyayı gezememek içimde ukde kalır sadece.
Evlenmediğime sanırım jsjssj
sevişmemiş olmak
Her b. u yedim sayılır 😄
İbadet...
Bungee jumping
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?