



İnsan her düştüğünde azalıyormuş ben bunu tecrübe ettim, iki elin kanda olsa koştukların sen düştüğünde üzerine toprak atıyormuş, her düştüğümde ben bir dostumu kaybettim. binlerden yüzlere yüzlerden onlara en son da kendim kalana kadar azaldım. Ve kendi söküğümü kendim diktim hep, kendi yaralarımı da kendim sardım bunu yaptığımdan beri bir başkasının benim için bir şeyler yapmasına hiç mi hiç ihtiyacım olmadı ya da beklemedim.
Haklısın kötü gün kavramı bu günlerde konuşuyor😌
İnsanın hayatında olan insanlar, o insana kötülük yapsa bile tanışması tecrübe etmesi gereken insanlar, insanoğlu gerek içsel gerekse fiziken ilerlemeli ve bu eşsiz yolculukta onlarca insanın hayatına karışacağız ve onlarca insan bizim hayatımıza karışacak ve biz ruhen olgunlaşıp evrilene kadar bu sınava tabi tutulacağız. Bir yerlerde okumuştum, hayat sen dersi alana kadar seni aynı konuda tekrar tekrar sınamaya devam eder.
Evet o son cümle çok çok doğru👍🏻
Genelde anneme bir şey anlatmıyor olsam dahi, onun sevgisi ve varlığı benim bir şeylerin üstesinden gelmem için kolay oluyor, bazen insan çevresindeki arkadaş eş dost, kişilerden yara aldığı zaman yamuk gördüğü zaman, diyor ki evet bunlar tam bir yalan tek gerçek aile, böyle insanlar yüzünden insanlar rahatsız olmaya başladım biliyor musun?
Kendi çıkarlarını düşünen her zaman kendilerine haklı gören başkalarına geldiği zaman yerden yere vurmayı kendine görev edinen insanları gördükçe, yalnız başıma kalmayı belki de insanlara göre öyle ama asosyal değilim yalnızlığı sevmeye başladım. İnsanlardan uzaklaşmaya başladım, acaba kim ne zaman bana bir yanlış yapacak ne zaman canımı yakacak buna da güven olur mu diye düşünmeye başladım.
Kaliteli yalnızlık iyidir iyi👍🏻💯
Kesinlikle katılıyorum kafam rahat
Kimsenin desteğine ihtiyacım yok kendi kendime atıyorum, sadece zaman.
Ne güzel💪🏻👏🏻
Tek başıma atlatmaya çalışmam hiç, bence destek almak önemli. Ailemin ve sevdiğim kişilerin desteği ile atlatırım.
Evet daha güvende hissettirirler💙
Teşekkür ederim 💞
Rica ederim şekerlik🌺
Cevap
25Cevap
Ben kendim atlatırım her zaman
👏🏻👍🏻💪🏻
Birçok kötü şey yaşadım. Her zaman kendi başıma hallettim. Kimseye minnet etmedim.
👏🏻👏🏻
Kötü şeyler yaşadığım zaman genelde kimseye anlatamam. Anlattığım zaman da gerekli desteği görmem bu yüzden kötü bir şey yaşadığım zaman kimseye anlatmama kararı veririm. Sonra dayanamayıp baskılarla anlatırım ve döngü tekrarlanır🙂↔️
🥲🌺🌺
Kendi kendime atlatırım çünkü bazen gerçekten kimsenin umrunda olmuyorsun herkes kendi derdinde
Doğru dedin✅💚
Maalesef 🥺🩵
Genelde tek başıma aşmaya çalışırım ama olmuyorsa her zaman babamım yanında alırım soluğu beni toparlayabilecek tek insan o
💐💐
Yaşadığım problemleri her zaman kendim çözmeye çalışırım. Üstesinden gelemediğim bir sorun varsa ailemden destek alırım
Ne güzel🌺
Ailemden başkasının desteği olmaz tek gerçek ailedir ve onların desteğidir.
🍀👏🏻👏🏻
Bu hayatta ne yaşadıysam hep kendi başıma ayağa kalkıp her şeyin üstesinden geldim.
Bravo👍🏻👏🏻👏🏻
Çok şey yaşadım ve her seferinde de tek başımaydım. Kimseye ihtiyacımın olduğunu düşünmüyorum artık.
Kendine yetersin inanıyorum💐
Çocuklarım dışında annem abilerim ve ablam. Birden cümbür cemaat dyesim geldi 😅
Ahahah😂Cümbür cemaat inanırım çünkü bizde bir sorun olsa herkes seferber oluyor söylemeyedursun kişi😂😂
Aynen 😂
En yakınımdakilerin samimi desteği ve yapıcı tavrı ile
☀️☀️🍀
İrade ve başarmaya odaklanmış bir zihin. Taşı bile delebilirim 😂
👏🏻👏🏻
Ailemin. Annem babamın canları sağolsun ve ömürleri uzun olsun.
Amin amin🍀☀️
Bir arkadaş desteğiyle atlatabilirim mesela.
Kedilerimin desteği ile
Ailem tabi ki yakın zamanda başıma kötü bir şey geldi arkadaşım dediğim şerefsizler beni ilgilendirmez kendi sorunun deyip kenara çekildiler
Kötü olmuş daha dikkatli bundan sonra👍🏻
Ailemin ve kendi irademle
Ne güzel eksikliklerini görme🍀
Beni kimse anlamaz kendim atlatıyorum
Anlaşılmadığını düşünmen güzel bir tespit olmuş kendine yönelik sevgili @sozsuzzaman💙
Kimseye ihtiyacım yok
💪🏻💪🏻
Ailemin ve dostlarımın.
Ne güzel☀️🍀
Destek aramam tek başıma hallederim en sonunda
Helal☀️💪🏻🍀
Annem ve eşim
Eksik olmasınlar💐
Amin cumlemizin
Sadece kendim.
💪🏻💪🏻
Eşimin iyi ki var
Ne güzel hep mutlu olursunuz umarım🍀💐
Rica ederim🍀
Arkadaşlar ne için var 😇
Sağlam arkadaşlıksa ne mutlu✨
Güvendiğim kişiler eşim ve ablamlar hayat sevdiklerimizle güzel
Ailem ve arkadaşlarım iyi ki varlar
Eksik olmasınlar💐
Ailem, arkadaşlarım ama en çok ablam.
Biraz ailemle biraz içimde ki güçlü benle..
Kendi destegimle
💪🏻👍🏻
Ailemin
💐💐
eşimin
Daim olsun destekleriniz mutluluğunuz💐
Teşekkür ederim
Ellerimin
Kendinden bir parça oluyor o da😂👍🏻
Ahahah😂😂bencede
genelde tek atalttım
💪🏻👏🏻
Kendi
💪🏻☀️
Babam ve annem
Allah eksik etmesin uzun yaşam versin🍀
Aminn🤲🤲
Arkadaşım.
Atlattık zaten
Güzel bir eş olursa
Kendi gücüm ile yine
Tek başıma
Kendimin desteğiyle.
💪🏻🌺☀️
Anne baba kardeş
☀️✨⭐
🌹
destek olurum
👏🏻👏🏻
kendimle
💪🏻🌺
Kendi kendine
Sevgilimin
Mutlu olursunuz umarım hep ve destekçi✨☀️
Teşekkürler🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?