+1 yılVardır neden olmasın? Tipi için değilde karakterini sevmediğim ve davranışları hoşuma gitmediği için reddettiğim olmuştu geçmişte. Erkekte tipi önemsemiyorum. Zeka , konuşması, hâl tavırları, olgunlaşmışlığı benim için çok önemli. Ve en önemlisi bana güven vermesi, huzurlu hissettirmesi. Nasıl göründüğü önemli değil çünkü benim için. Önemli olan benim ona nasıl baktığım. Benim gözümde nasıl olduğu, ruhuma hitap etmesi. Bunlar olduktan sonra o adam benim gözümde dünyanın en yakışıklısıdır. Kimin ne düşündüğünü, ne dediğini umursamam. Sevdiğim adama odaklanırım sadece.
12 Yorumla- +1 yıl
Keşkeee:)
En İyi Cevaplar
+1 yılElbette🧠
Çünkü yakışıklı bir erkek her zaman ideal değildir dışı güzel ama içi çirkin olan biri kesinlikle ideal değildir👍
Genelde Play Boy olurlar aldatma oranları daha yüksektir bazen serseri olan yakışıklı erkekler her zaman karakterden kaybedecek , ayrıca duygusal bir bağ yoksa her zaman red cevabı alır.
💙00 Yorumla
+1 yılOlay tip değil şunu kimse anlamadı. Olay karizma. Aura, özgüven artık ne derseniz deyin. Öyle olmasa Al pacino nasıl bu kadar ünlensin. Adam 1.68 ve tipi de harika değil.
00 Yorumla
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet vardır tabi ki de.. her erkeği kabul eden ya da her kadını kabul eden erkek olacak diye bir kural yok. bazen çok nadir de olsa dış görünüşe değil insanın karakterine bakan buna göre değerlendiren insanlar oluyor
11 Yorumla- +1 yıl
Yani evet öyle dostum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
61Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 13,6b cevap paylaştı.
+1 yılBen varım. Yakışıklı ya da maddi durumu çok iyi olup, çok iyi okullarda okumuş vs vs bir çok insan gördüm ama karakterleri oturmamış olduğu için istemedim hayatımda. İnsanlar neden sadece tipin ya da maddiyatın yeterli geleceğini düşünür ki zaten bu bence karşı tarafın kişiliğine hakarettir tabi aklı olan için..
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 6,8b cevap paylaştı. Tabiki de vardır, Yakışıklı olması herşeyi halleder anlamına gelmiyor yakışıklı olup karakteri olmayan, yakışıklı olup saygısız, sevgisiz olan ve her haltı yiyen de vardır, yakışıklı olup anlaşamadıktan sonra neye yarar 😂
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 12,4b cevap paylaştı. Aşık olmadıktan sonra reddedemeyeceğim bir erkek yok kralı gelse red yer.😃
11 Yorumla- +1 yıl
Merhaba ben San Marino düşesi san Sebastian Garcia🤣🤣🤣
+1 yılHer iki türlü de vardır. Kadınlar daha çok red verir bazıları erkeği ölçmek için
10 Yorumla
u +1 yılVardır benim gibiler djdj
22 Yorumla- +1 yıl
Amen 🙏😃
Kişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı. Vardır tabi ki her şey yakışıklılık değil.
36 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.
u +1 yılBen jsjs korkuyorum çok yakışıklı olmasin
14 Yorumla- +1 yıl
Erkek halinle kiz hesabi neden açtın ay bıkmadın usanmadın
- +1 yıl
Serseri erkek diye bir şey yazdim mi ben? bi sal artik beni benden sanane beni rahatsız etme artik
- Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı.
+1 yılÖylesi kadınlar daha çok ilgi görüyor gadası
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılİstediği kadar yakışıklı olsun. Kafam uyuşmuyorsa neden kabul edeyim. Anlaşamadığım insanı ne yapayım. Boş boş suratını mı izleyeyim.
92 Yorumla- +1 yıl
👏👏👏👏👏
+1 yılİstediği kadar iyi olsun tipi maddiyati benim için kişiliği önemli yılışık veya şereften yoksun insanları sevmem.
Birçok kez oldu parası ile tipiyle güvenip karşıma gelip teklifte bulunan lakin ben kimsenin mezesi olamam benim o sofra da ana yemek olmam lazım ve her yemekte yer edinen kalıcı kesimim ben salata değilim.
Herkes dengiyle olsun.
Maddiyat tip geçici şeyler. Zarara girer iflas eder para biter veya yaşı geçer yaşlanır yüzü sarkar tipi gider. Buna bakan zaten terk eder benim için güzel bir kişiliğin arkasında olan tip.
10 YorumlaElbette vardır, ama bu tarz kişiler artık neyin ne olduğunun farkındadırlar. İnsanların sadece dış görünüşleriyle değil, karakterleriyle de ilgilendiklerini bilirler. Çünkü sadece yakışıklılık veya güzellikle hiçbir şeye ulaşılamaz. Bunu anladım... Bazı insanlar konuşmaya başladığında, cidden tüm cazibesi birden kaybolabiliyor.
12 YorumlaVardır değerli kardeşim. Yani ne yakışıklılık ne güzellik bazen hiç olabiliyor. Huyu güzel olanı 50 kişi beğenmez yakışıklı değil diye belki, ama huyunu tanıyan, karakterini bilen e öyle yakışıklı / güzel görünür ki. İnsan sevilirse, sevdiğinin gözünde yer yüzününü en yakışıklısı / güzeli odur.
Lakin sevilmezse de (karaterden davranışdan dolayı) olağan üstü yakışıklı da olsa, canı yanana en çirkin o görünür.
11 Yorumla- +1 yıl
Haklısınız
Benim için görünüş değil karakter erkeğin ağırbaşlı olması önemlidir çocuksu kaprisleri olmayan erkek önemlidir benim için ne istediğini bilen kendi ayaklarının üzerinde duran meslek sahibi takıntılı olmayan dozunda kıskanç olan en önemlisi ateş gibi sıcak olan bir erkek benim için önemlidir
11 Yorumla
+1 yılEvet vardır.. Yakışıklı erkeklerin ne gibi bir üstünlüğü var.. Bana göre bir şey hayır ise dönüşü yoktur.. 😄
14 Yorumla- +1 yıl
İllaki vardır.. 😅😅
- +1 yıl
Karakteri olmayan birine sırf yakışıklı diye ağzı düşen kadın da o adamla aynı karaktere sahiptir. Çok bi farkları yoktur ikisinin. Neden yalan söyleyelim ki 🤔 karakter yoksa yakışıklılık koca bir boş küme
Ahlakı ve karakteri yüzünden red edilen bir çok erkek vardır.
31 Yorumla
+1 yılVardır tabiki kendimde dahil öyle. Mantıklı insanlar dış görünüş odaklı olmaz. Yaş diye bir gerçek var yaş aldıkça o gençlik güzelliği yakışıklılığı ne kadar cerrahi müdahaleler yapılsada kalmıyor güzel yaş almak vardır en fazla. Ama kişilik değişmez insan kendi içindeki asıl neyse çıkarır. İnsanlar değişti diye tabirde yoktur ama genelleşmiş bir söylemdir. Entellektüel zeki ve mizah anlayışı çalışkan olması öncelik bende.
10 Yorumla
+1 yılYa şu zamana kadar sadece bir kişi için yakışıklıymış dedim ünlüler de dahil buna. Ama ünlü falan değil tabii.
Yakışıklı, güzel dediğimiz şeyler ne ki ya içi güzel olmadıktan sonra bak bak dur neye yaradı :D ben duygusal bir insanım içini sevemezsem dünyanın en yakışıklı insanı olsa yapamam istesem de yapamam yani :D
var olması da gayet normal bence
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılAslında bunun tam tersini sormak lazım güzel bir kadını reddeden erkek var mıdır diye de sor lütfen askskdkdkf Kadınlar yakışıklı erkekleri reddedebilir çünkü bizler vitrine değil iklime bakanlardanız ama erkekler tamamen vitrine odaklı 😎
11 Yorumla Yakışıklıyım kavramı ne kadar görsel olsa da insani olarak ne kadar göze de hitap etmesini istersek isteyelim ruhsal, duygusal, bütünlük olağan. Güzellik ve yakışıklılık kavramları sadece bir vitrinden ibaret.
11 Yorumla
+1 yılYakışıklıyım veya güzellik çok önemli değil aslında.. ortama yansıtılan enerji konuşması bakışı bunlar daha önemli. Dışı güzel içi çürük elma çok 😃
13 Yorumla- +1 yıl
Yakışıklılık 🤦🏻♀️
- +1 yıl
🙈👍
Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı. Vardır anladığm bir şey var ki, oda şu her şey dış görünüş değil benim için. Hayatımda birini ve ya o adamı istemiyorsam 10 kere de gelse yine hayır derim.😮💨
11 Yorumla
+1 yılVardır elbəttə. Bazı insanların yüzü aşırı güzəl/yakışıklı olmuyor ama aurası yüksək oluyor. Kəndine has bir çekiciliği oluyor. Konuşması, karakteri ilgi çekiyor. Tiple sınırlamamak lazım.
12 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle.
+1 yılHerkes dış görünüşe bakmıyor. İlk etapta kadınlar için de erkekler için de dış görünüş çekici olabilir ama herkesin önemsedigi diğer kriterler önde olabilir.
11 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılZordur 😅 bence ama üzen bir tipse itina ile reddedilir ya da şerefsizse karakter yok ise tip de bir yere kadar simdi
21 Yorumla Neden olmasın ki? Bir atasözü vardır "yüzü lokum huyu b@kum" tonlarca böyle erkek var tabiki kadında
21 Yorumla
+1 yılYalaninizi yiyim ya herkes demiz gorunus degil kararkter diye hepimiz aynisiz bee yakiskli erkek gorunce agzinizin suyu akiyor digerlerinein yuzune bakmiyorsunz ustelik sapik diye banliyorsunz hepiniz iki yuzlusunuz yazik size
22 Yorumla- 10 ay
Saol brom kzlar hep ayni
Gizli Üye(36-45)+1 yılKadınlar kendi yolundaki adamlara çekilirler. İlgi alaka gösterirken alma verme dengesini kaybederseniz bittiniz demektir. Sizden alacağını alır ve çok çabuk sıkılır. O yüzden ne kadar ilgi sevgi görürseniz en fazla o kadarını verin kadınlara. Kadınlar güçlü ve dengeli erkeklere arzu beslerler. Yoksa arzuyu 3 5 ay içinde kaybedersiniz ve kadın güçlü erkeğini aramaya devam eder. Bunu yaparken de sizi hala çok seviyormuş gibi davranmaktan geri durmaz.
10 Yorumla
+1 yılYakışıklı diye red yiyen çok kişi gördüm. Ayrıca tipe göre insan seçmek aşırı saçma bana göre sayın kuzey 🙄
11 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılKarakterli ve sadece tipe bakmayan kadınlar veriyor. Olay yakışıklılık değil ki kadınlarda. Hareketler çok önemli.
11 Yorumla
+1 yılElbette var, bir erkeğin sadece yakışıklı olması her kızın kabul etmesi için tek kriter değil.
11 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Mükemmel yakışıklılığı olsun istersen Türkiye’nin sayılı yakışıklılarından olsun beyni çalışmayan kimseyi hiçbir kız kabul etmez
11 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Yakışıklı olması hiçbir şeyi ifade etmez karakter edep veya zeka yoksa yakışıklılığı anca vitrinde geçerli olur
11 YorumlaEvet var. Şahsen aklım başkasındaysa, ilişki niyetim yoksa veya adam aptalsa yakışıklılık umrumda olmaz direkt reddederim.
11 YorumlaVar. Yakışıklı olmasının zerre önemi yok. Çok yakışıklı olupta beyni olmayan çok erkek gördüm. :)
21 YorumlaKişiliği oturmuş bir kadının karşı cinsten beklentileri yüzeysel olmaz daha derinsel olur
21 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 763 cevap paylaştı. Evet olmasi gereken gercekleri yaziyonuzda Bu sorudaki bazi kezban lar iyi sallamişiniz yaa siz cirkin bir erkeğin karakterine bile bakmadan direkt red veriyonuz azcik alcak atın ki civcivlerde yesin mutlu olum olur mu
10 YorumlaEvet var. Dış görünüş önemli tabii ki ama yeterli değil.
11 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılVardır, her şey dış görünüş değil anlayın şunu
11 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Vardır ben gibi üj bej kişi sjdjf her şey yakışıklılık degilki yaaaa
11 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
+1 yılVardır her kadın bir erkeğin maddi durumuna ya da dış görünüşüne dikkat etmiyor inan bana
13 Yorumla- +1 yıl
Bir de genel olarak biz çirkinleri daha çok seviyoruz yakışıklılara nazaran kdjdkdkd
Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Her şey yakışıklılık mı yakışıklı ve cahil de olabilir yakışıklı ve mal da olabilir 😂
15 Yorumla- +1 yıl
ahhaha evet olabilir doğru :D
- +1 yıl
Yani karakteri bozuksa tipinin bi önemi kalmıyor, bir de diksiyonu ve konuşması kötüyse tam bi hayal kırıklığı 😵💫
- +1 yıl
Diksiyon önemli ama gerçekten
- +1 yıl
Çok önem veririm biliyo musun😳
- +1 yıl
bende dikkat ederim konuşma biçimi gerçekten önemli
+1 yılVardır illaki. Yakışıklı olunca bitmiyor ki. Ama umut veripte reddediyorsa ayıp bence.
11 Yorumla
+1 yılErkek yobaz akpli tarikatçı akılsız hapçı vs falanda ben hayır derim
12 Yorumla- +1 yıl
Aklın yolu aynı🥱🫠
+1 yılHer şey dış görünüş değil gelip geçici yani karakter daha önemli
11 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı. Yani. Her şey tip değil. Hatta her şeyi iyi olsa, o duygu oluşmayınca olmuyor
12 Yorumla
+1 yılVar benim o…yakışıklı olması çok önemli değil
11 Yorumla- +1 yıl
bence de
+1 yılyakışıklı erkek yok ki ülkede hepiniz yukarıdaki fotodaki adama benziyosunuz ya da turevı falan anca turkıyenın belırlı bolgelerınde degısık fenotip var onlar da nadir bulunuyor maalesef tabii ki de onemlidir yakısıklılık
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılHer şey yakışıklılık değil ve her kız sadece tipe bakmaz. Bu yüzden evet vardır
11 Yorumla
+1 yılBen veririm dış görüntü için biriyle beraber olamam bu aptallıktan başka bir şey değildir.
13 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle öyle
Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Mantıklı bir kadınsa ve ciddi. iliski. istiyorsa güvenmediği adama hayır diyebilir..
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTabi ki de var. Üstelik çok fazla ego haline de getirmişti durumu. Ben sadece bana ait olabilenle ilgileniyorum herkese boncuk dağıtacaksa kimsenin hareminde bekleyeni olmaya niyetim yok.
11 YorumlaKötü ve kabul edilemez huylar-isteklerden dolayı reddedilir
11 Yorumla
+1 yılVardır tabii ki, yakışıklı olmak önemli değil karakteri olmadıktan sonra. Sırf yakışıklı diye birini hayatına almak kadar saçma bir şey yok ama yapanlar da var tabii.
20 Yorumla
+1 yılZeka gerçekten çok önemli ya. Ne yakışıklılar gördüm iki kelimeyi bir araya getirip cümle bile kuramıyor. Tipi o an umrumda bile olmuyor o kadar soğuyorum ki.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı. Çoookkk.
Ne istediğini bilen bir kadını sadece doğuştan gelen görsellik ile etkileyemezsin. Ama sonradan kendine ekleyebilecegin özellikler ile çoğu kadını etkilemek mümkün.10 Yorumla
+1 yılHayattaki tek amaciniz buysa tabii ki reddetmezsiniz ama çoook yakisikli olup bes para etmez cok adam var. Yani karakterle tip orantili ilerlemiyor
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılOlgunluk seviyelerine bağlı olmakla birlikte 15-26 yaş arası kadınlarda karakterden çok tip önemli sonrasında akıllanip karakter diye bir şeyin varligini fark edip daha seçici olabiliyorlar :D
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇok fazla yakışıklı zengin ve statü sahibi kişiyi red ettim önemli olan kafa yapısının uyuşması ve beni heycanlandırması
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılKesinlikle
Gizli Üye(18-24)+1 yılKarilara inanmayin hicbiri red etmez red yese bile takinti yapan milyonlarca kari var bu ulkede taparlar
12 Yorumla- +1 yıl
banada öyle geldi gibi bro :D
Cevap sahibi+1 yılIyi bari hepimizin yalanci olduklarini bilmemiz sart :D
- Kişilik & Karakter konusunda 444 cevap paylaştı.
+1 yılBen varım beni alacakmış sen gel diyorum gelmiyor 🤣
11 Yorumla - Devamını Gör (176)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 