Kendinize harcadığınız maddiyattan dolayı hiç pişmanlık duydunuz mu?

Şimdi Ben Yıllardır evlenmek istiyordum para biriktiriyordum uzun zamandir da bilgisayar almak istiyordum yaklaşık 2 yıldır alayım mı diye düşünüyordum ama bi türlü alamamistim. şimdi ise 1 hafta önce aldım ama kendime ilk defa büyük para harcadığım için pişmanlık duyuyorum keşke almasaydim diyorum ama bilgisayar çok güzel. Diyorum paranı harcadın bir kısmını daha evlenemezsin diye düşünceler geliyor sizce saçmalıyor muyum? Her ay zaten 20 bin tl biriktiriyorum zaten sizce karalar baglamam saçma değil mi böyle düşünmekten doğru düzgün bilgisayara bakamıyorum yıllar sonra ilk defa kendimi için böyle bir harcama yaptım
Kendinize harcadığınız maddiyattan dolayı hiç pişmanlık duydunuz mu?
Cevapla