İnsanlari arkadasim veya degil diye ayirirken cok net olunmali mi?

Arkadaslar biriyle tanisinca veya yeni biriyle dost olunca iyi mi kotu mu diye denemek icin neler onerirsiniz? Bana net cizgileri olan cevaplar verirseniz cok sevinirim, iyi gorunup de cok kotu tavsiye vereni olabilir mesela, ayrica icinde bulunulan her ortam dost ortami degilse nasil test edilmeli? Sizi dinliyorum...

İnsanlari arkadasim veya degil diye ayirirken cok net olunmali mi?
Cevapla