Yaptığınız, söylediğiniz sözden ötürü? Yoksa haklı olduğunuzu bilip kararlılıkla yolunuza mı baktınız?


Yakın arkadaşımın sevgilisi tarafından aldatıldığına şahit olmuştm ama arkadaş çok aşırı sevdiği için üzülmesin diye söylemedim ona sonra bi şekilde öğrenmiş ve daha çok üzüldü zamanında söylemediğim için çok suçlu hissettim kendimi
Cevap
9Cevap
Ben en son insanlara güvendiğim için suçlu hissetmiştim.. çünkü başta kimsenin gerçek yüzünü göremiyoruz..
Bu gece @UykuHuzurr0o a karşı kendimi suçlu hissettim, histen de öte gerçi ama olsundu. Neyse ki genç, güzel ve halleder o. 🌼
🥰🥰🥰
Davranışlarımdan değil de genelde kızınca ya da tartışınca söylediğim sözlerden dolayı pişmanlık duyarım

anneme geçenlerde sert çıktım aslında başkasına sinirlenmiştim sonra özür diledim ama bi kere sert çıkmıştım artık
Çok fazla yanlış insana gereğinden fazla zaman ayırdığım için
trafikte makas attım, arkadaki arabayı tehlikeyi soktum
Bir arkadaşıma çok ağır konuşmuştum. Suçlu hissettirdi.
Her konu’da suçlanabiliyorum günah öküzüyüm ben (boğa burç)
Annemin bardağını kırdım bu sabah. Onda suçlu hissettim. Zaten suçluyum ama olsun djj
O kadar uzun zaman olmuş ki hatırlamıyorum bile
Ölmeden önce son kez birini görmedim, sesini duymadım..
Bugün hissettim ama neyse ki hallettim. Çünkü genciz güzeliz hallederizzz.
Dün. Kendimi ifade edemediğim bir durumla başbaşa kaldım. Çözdüm yoluma devam ettim.
söylediğim yalandan ötürü kendimi suçlu hissettim
Hiç hatırlamıyorum. Genelde karşı taraf suçlu olur
Küçük oğlum yaramazlık yaptgnda bagrdgm zaman kendimi kötu hissediyorum yapma deneni özellikle yapınca bagriyrm kiziyrm o zaman
Bir düşüncemden dolayı kötü ve suçlu hissediyorum
Sonunu tahmin ettiğim halde sevdiğim için
Haksız olduğum söylenemez. 🤣
Uzun zamandır kendimi suçlu hissedemiyorum.
Dün hissetim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?