Arkadaşlar kendi zekanıza kaç puan veriyorsunuz?

Bugüne kadar herhangi bir konuda kendi kendine 10/10 veren insanların hepsi aptal bireyler çıktı.

Sorsanız derler ki ""Ya Fiko Ben kendimi seviyorum, özgüvenliyim. Senin gibi kompleksli değilim."""

Şuursuzluk ve hadsizlik olmadığı sürece özgüven iyi bir şey. Zira özgüven mantık, sağduyu ve tevazu gerektirir.

Özgüvenli de değilsiniz, kendinizle barışık falan da değilsiniz. Şımarık, egolu ve ukala insanlarsınız sadece. Bunu da özgüven ve kendini sevmek gibi kavramlarla ambalajlayıp pazarlıyorsunuz.

NOT: Yarası olan varsa gocunabilir.

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar büyüklerimizin falanca çocuk zeki ama çalışmıyor sözüne inanmayın. Çalışmayan insan zeki değildir. Zeki olsaydı çalışırdı. Tembellik bir sebep değil sonuçtur.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar; sorumun altındaki hiç kimse üzerine alınmasın. Sözüm meclisten dışarı...
Narsizm, Dünya Sağlık Örgütü (DSÖ) tarafından pandemi ilan edilmelidir artık. Dehşet düzeyde bulaşıcı bir psikolojik rahatsızlık ve küresel ölçekte hızla yayılıyor. ""Özgüven"" ve ""Kendini Sevmek"" gibi masum sözcüklerin içine gizlenmiş ölümcül bir bataklık. 21. yüzyılın en korkunç ruhsal girdabı.
Arkadaşlar kendi zekanıza kaç puan veriyorsunuz?
Cevapla