Bazen çok mu saftirik aptal duruyorum dışarıdan diye düşünmeye başladım?

Sanaldan biriyle konuşuyorum 20 dk sonra hemen kandırır gibi konuşmalar inanacağımı sanıyorlar galiba saçma sapan laflara giriyorlar. Niye böyle insanlar yoksa ben mi çok saf vibe'ı veriyorum diye düşünüyorum artık

Bazen çok mu saftirik aptal duruyorum dışarıdan diye düşünmeye başladım?
Cevapla