Erkek gibi kadın olursanız sevilmezsiniz diyor bu doğru mu peki?

Bazı kadınlar ilişkilerinde sevilmiyor bunun nedenine kız arkadaşım şunu diyor " eşitlik diye diye kadınlar erkek oldu resmen , en basiti kocasına bı bardak çay vermeyi kölelik olarak görüyorlar , biraz dişil olun , yapılarımiz gereği erkek eril hissettiği yerde durmak ister , bir erkeğe karısı kalk sen yap , kalk kendin yap derse erkek orada erilligini hissetmez , bakıyorum bazı kadınlara kocası evde kadın ampul takıyor bunu yapmayın biraz dişil olun , erkeğe erilligini hissettirin , eski evliliklere bak hep daha mutludur çünkü eskiden ortada erkek gibi kadınlar yoktu. Erkek gorevini kadın gorevini bilirdi diyor..
Erkek gibi kadın olursanız sevilmezsiniz diyor bu doğru mu peki?
Cevapla