Sıkıldığında aradığın ya da sürekli olarak vakit geçirdiğin kişi kim hayatında? 👀


Kimseye vakit ayıracak vaktim olmuyor maalesef. Özellikle yaz döneminde.
Arada bir es vermek lazım da, işten güçtense ona yapçak bişi yok.
Kökten emekli olcam
Makul bence en temizi.🌝
Annem , arkadasim, eşim var birileri şükür halimize
Teşekkürler
Ricalaar.🎈
Cevap
5Cevap
şu an için kimse yok. kendimle vakit geçiriyorum daha çok ama evcil hayvanım olsun isterdim.. insanlardan daha samimi geliyorlar bazen
Bir kaç dostum var, biraz onunla biraz diğeri ile geçiriyorumdur..
En yakın arkadaşım ve kız kardeşim.
Öyle biri yok artık ailem hariç
Hmm ben kendim ve yine kendim 😂
Eşim ve ablam
Kendim
Annem
Annem
Kendim
Kendm
Annem
Doğrudan kendim
Yine kendim
Erkek arkadaşım
Nenemdir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar