Kendinize dışarıdan baktığınızda gördüğünüz şeyi tek bir kelime ile özetleyecek olursanız bu ne olur?

Ben “olmamışlık” diyorum

Kendinize dışarıdan baktığınızda gördüğünüz şeyi tek bir kelime ile özetleyecek olursanız bu ne olur?
Cevapla