Söylediklerinizi ya da yaptıklarınızı yanlış anlayan birine tahammül edebilir misiniz?

Söylediklerinizi ya da yaptıklarınızı yanlış anlayan birine tahammül edebilir misiniz?

kim olduğuna göre değişir. samimi olduğum biriyse zaten yanlış anlamaz beni. ama yine de arada tabi yanlış anlayabilir açıklarım.. çok da samimiyetin olmadığı biriyse iletişimi keserim uğraşamam
Kimi insanın gerçekten algısı kapalı oluyor kimisi de anlayışsız ve çekilmez olduğundan ya da iletişimi kesmek istediğinden yanlış anlamaya yer arayabiliyor. Son dediğim gibi bir insansa kesinlikle iletişimi keserdim. İlk dediğim gibi biriyse de onun diline iner anlamasına destek olurdum çok cahil biri değilse. Cahilsede uğraşmam yine görüşmeyi keserdim.
🌹🍀
Bir süre sonra bunu kasıtlı yapıp yapmadığını sorgularım. Neden derseniz herkesin sabrının bir sonu ve sınırı vardır. Bir olur iki olur daha fazlası ve süreklilik arz etmesi insanla dalga geçer izlenimi verir.
O kişinin bendeki kredisine bağlı. Kredisi tükenene kadar tahammül ederim. Belki tükenmeden adam olur :D
Teşekkür ederim
Rica ederim
Cevap
19Cevap
Anladığı gibi rahatsız olmaya devam edebilir benlik sorun yok 😂
Yanlış anlayan kişiye çok değer veriyorsam, seviyorsam bir şekilde tahammül ediyorum. Kendimi doğru anlatmaya çalışıyorum. Sevmiyorsam o kadar da önemli değil. Tahammüllük bir durum oluşmuyor.
Öyle biri ailede var maalesef yanlışını bile düzeltemiyoruz hem alıngan hem yanlış anlama ikisi bir arada olunca çekilmez oluyor ev ev üstüne olmaz demişler inşallah birgün evlerimiz ayrılır..
Böyleleri hiç çekilmiyor... İlkini es geçerim ama sonrakilerinde hayatımda kalmasının garantisi olmaz. İkinci denemesinde bile postalama ihtimalim var :')
😄 çok gülerim ben tahammül edemiyorum moduna girmem
Benim o 😂 sürekli olmasa da kısmi bir miktar bazı zamanlar sadece yanlış anlamak üzere programlanıyorum aniden parlıyorum. 1 saat geçmeksizin pişman oluyorum 🤧🤧 al gönlünü alabilirsen sonrasında
Sürekli yanlış anlayana birinin, demek ki beni anlama isteği yok, ve bahaneler üretiyordur.. bu durumda zaten fazla olmayan tahammülümü boşa harcamaya da değmez
Birisi beni sürekli yanlış anlıyorsa eğer aramızda ki enerji uyuşmamıştır tahammül edilecek bir durum söz konusu değildir ve iletişime son verilmelidir.
Hiç edemem sürekli yanlış anlaşılmak sıkar sürekli sürekli kendimi birine açıklamak istemem.
Bir süre sonra tahammül edemem. Açık konuşan biriyim ve bunu bile yanlış anlıyorsa sıkıntı ondadır.
Hiç tahammüledemem. işine gücüne bak derim çoluk çocukla uğraşamam.😀
Hiç edemem ugrasmamda istedigi yere kadar yolu var kapiyi açarim hosça kalir
Sürekli kendimi ifade etmek zorunda olacağım yerde ve kişide kalmak istemem.
Anlamıyorsa anlamıyordur yapabileceğim bir şey yok ki
Hayır, etmem. Telefonu daha zeki birine vermesini kibarca rica ederim
En sinir olduğum şeylerden biri bunu yapan sevdiğim biriyse idare ediyorum mecbur mlsf
Soğurum belli bir noktadan sonra hayatımdan çıkarırım hiç kimseyle uğraşamam
bencede anladığı gibi rahatsız olmaya devam edebilir benlik bir sorun yokki
Belki de bunu bahane olarak kullanıyordur uzaklaştırmak için. Sürekli yanlış anlayan insan ya paranoyaktır ya da bahane arıyordur.
Zekasından şüphe ederim, zekasından şüphe ettiğim insana da tahammül edemem..
Allah'a şükürler olsun ki böyle bir durumumuz yok. İyi anlaşıyoruz.
Bir kaç kere tahammül ederim ama çok değil. Bir yerde artık anlaması lazım
Sevgilim bana cok gec cevap verince yanlış anlıyorum benden bıktını düşünüyorum artık 10 20 saat cevap vermiyor
Tahammülüm bitti artık kafamı bozanla ilgilenmiyorum uzak duruyorum.
ilk yanlış anlaması yeter
gittiği yere kadar
Doğru anlamasını sağlarım 😜
Salarım aman uzak olsun
Tahamül seviyem dolana kadar
Hiç edemem etmeyede gerek yok
Hiç tahammülüm yoktur
Çok Sabırsız olduğum için ilk dakika pes ederim
Uzaklaşırız bir süre sonra
Çok yok ya
etmem
Edemem.
Hayır tahammül edemem
Artık etmiyorum
tahammül seviyem çoktur ama biryere kadar
Ay edemem bn
Bayaha sabırlı olduğumu
Edemem Gülüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?