Evlikte bütün herseyi kadının dediğine göre hareket etsem sıkıntımı olur ben kendi yapı gereği çok pasifim?

Evlikte bütün herseyi kadının dediğine göre hareket etsem sıkıntımı olur ben kendi yapı gereği çok pasifim?
Cevapla