insanlar fazla uyumdan sıkılır daha çabuk soğurlar diye düşünmek yanlış olabilir mi

insanlar fazla uyumdan sıkılır daha çabuk soğurlar diye düşünmek yanlış olabilir mi

Tamamen zıt olanlar asla uyumlu değildir.. bunun örneğini o kadar çok gördüm ki.. zıt olanlar zaten toksik ilişki yaşarlar.. birisinin siyah dediğine diğeri beyaz der.. böylece hep kavga gürültü olur sonrada ayrıl barış işişkisi yaşarlar.. ama uyumlu olanlar ise her zaman anlaşırlar.. tabi ufak tefek tartışma herkes de olur.. ama zıt olanlar da bu büyük kavgalara neden olur..
Her düşüncesi birbirine benzeyen çiftler tabii ki.. 🥰 Zıt düşüncede olan çiftlerin ilişkileri hep inişli çıkışlı olur.. Gerginlik de bir süre sonra insanları yorar.. Ne istediğini bilen uyumlu olan çiftlerin ilişkileri daha uzun süreli olur..
Evet canım.. Maşallah bize çok uyumluyuz.. 🥰
Teşekkür ederim canım.. 🥰
Aynı dili konuşan çiftler daha sağlıklı ilişki yürütürler. Zıt giden düşüncelerle de kişilerle de ortak noktada buluşmak zordur ve bir hayli yorucudur.
Bazen zıtlıklardan besliyor ilişkiyi ama aşırı zıt olan ilişki de toksik ilişki oluyor.%70 uyum geriye kalan farklılıklar içerebilir , renk katar..
Cevap
3Cevap
Benimle tamamen zıt biriyle asla uyum sağlayamam. Bakış açılarımız ve zevklerimiz mutlaka bir yerlerde kesişmeli.
Benzeyenler uyumludur. Zıt insanlar birbirlerini anlayamazlar. Arada anlaşmazlık varsada huzurlu bir yuva olmaz.
Birbirine benzeyip, tartışmak istendiğinde zıtlıklara bürünebilmeyi başaran çiftler en başarılı olanlardır. öpülesi.
Uyumlular daha anlaşır, zıtlıklarda sadece tutku vardır
Ortası olmalı iki türlüde aşırı olmak sıkıntı
Her düşüncesi olmasa da birbirine benzeyen çiftler daha uyumludur.
Birbirine benzeyen tabii ki. Zıt olanlar geçinemez. İkisi de farklı şey ister.
Zıt insanların anlaşma ihtimali bence yok
Bu hoşgörüyle alakalı bir şey
Benzeyen tabikide
Bence uyumlu olanlar zıtlık çok yoruyor
Uyum iyidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?