#Karakteri ve kâlpleri kadar, yaşam tarzları da akıllıca ve ilham verici insanlar hayatta daha doğru yöntemlerle yaşamaya vesile olabilirler mi?

#SheWolfWoman
#Karakteri ve kâlpleri kadar, yaşam tarzları da akıllıca ve ilham verici insanlar hayatta daha doğru yöntemlerle yaşamaya vesile olabilirler mi?

#SheWolfWoman
Birinin yol göstermesi, deniz feneri olması başlarda güzeldir ama sonsuza kadar olamaz, olmamalı da insan ne kadar başkasının ışığına alışırsa o kadar kendi potansiyelini ve ışığını unutur. Kasabın bıçağını ödünç alan koyun gibi olur
Elbette öğrene bilir. Hayatta en güzel şeylerden biridir; gerçek dostlara sahip olmak. Kendini açıklamak zorunda kalmazsın. Çünkü zaten seni iyi tanıyordur. Neyi, neden yaptığını ya da yapmadığını zaten biliyordur. Ne yaptıysan yargılamadan kabul eder. Çünkü zaten senin 'sen' olmanı seviyordur. Seninle çoğu şeyini yalansız, hesapsız, çıkarsız, karşılıksız paylaşabileceğini bilir. Gittiğin her yolda, aldığın her kararda sana ilham kaynağı olur, ışık olur ve daha bir sürü şey... 😉
"Benim sadık yârim kara topraktır." demeden önce, gerçek bir dosta sahip olmanızı çok isterim. Kendi az sayıdaki can dostlarımı da en bi'çok severim.🥰
Ben genelde İlh veren taraf olduğum için pek kimseden ilham almıyorum şahsen hep veriyorum nedense
Rica ederimm 💕✨
Evet öğrenebilir tabi ki de neden olmasın.. ama önemli olan hayatta kendisi bir şeylerin farkında varması ve öğrenmesidir.. bunun için de acı çekmesi gerekiyor bu hayatı öğrenmek deneyimlemek için
Çok haklısın maalesef acı çekmek şart..
Maalesef..
Cevap
4Cevap
Arkadaşın dostun zaten güzel kalpli olanı makbul. Katkısı yoksa zaten bana duygu vs anlamında, hayatımda olmasının da anlamı kalmıyor.
En büyük motivasyon kendi içimizdedir. Ama bazen dostun olan , pozitif olan insanlarda hayatı kolaylastirabilir..
İnsan sadece kendi isterse bir şeyler öğrenebilir, arkadaşları ona öneri yapar ama bu onu iyi mi etkiler yoksa kötü mü etkiler bilinemez
Evet bazen iyi bir dost iyi bir rehbet olur arkadaşını söyle kim olduğunu söyleyim sözü gibi insan konuşacağı insanları seçmeli
Evet olabilir de ben insanlara çok bel bağlayan birisi değilim.
Maalesef arkadaşım olmadığı için bilemiyorum
Tabiki gönlü güzel hayırlı bir dost bin tane insana bedeldir...
bazı arkadaşlar çok olgun sözler söyleyebiliyorlar. şaşıp kalıyorum 😆
Evet olabilir
Güzel dostluklar her şeyin çözümü 😇
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?