Çok kıskanç biriyim, bu yüzden hep triplere giriyorum. Nasıl düzelirim?

abi ben neden bu kadar kıskancım yakın arkadaşım başkasıya aktivite yapsın yad sevgilim bensiz kıskankıyorum ya da başka birisi imrendiğim bir aktiviteyi yapıncada kıskanıyorum kıskançım ya

Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar şizofrenmisiniz kfwpdlpqs kimsenin başarısını ya da parasını bulunu kıskandığım yok sadece sevdiğim biri sevdiğim için bana az zaman ayırdığını hissettiğim zaman hafif üzülüyorum
Güncellemeler
+1 yıl
bu arada kımsenin parasını başarısını kıskandığım yok o ldad düşük biri değilim bu aralar yakın olduğum biri var onla aramızda sürtüşme oldu biraz arkadaşlarıyla geziyp ondan yazdık bu yorumuda
Çok kıskanç biriyim, bu yüzden hep triplere giriyorum. Nasıl düzelirim?
Cevapla