Kendimi çok değersiz hissediyorum. Beni yaratan niye yarattı?

Bu zamana kadar hiç arkadaşım olmadı. Kilolu ve fakirim diye beni dışladılar hep hiç güzel bir kız olmadım.
Başarılı olmadım. Ozguvenim yok. Kimseye bir faydam yok.
Babam da vefat etti. Zor dönemlerden geçiyorum.
Kendimi çok yalnız hissediyorum şu kocaman dünyada 😓
Kendimi çok değersiz hissediyorum. Beni yaratan niye yarattı?
Cevapla