Genel olarak Asosyallik var olduğunu düşünüyorum sizce doğru mu?

Doğru düzgün sohbet muhabbet edecek kimsenin bile olmadığını düşünüyorum
Genel olarak Asosyallik var olduğunu düşünüyorum sizce doğru mu?
Cevapla