Kötülük ve iyilik hakkındaki düşünceleriniz neler? Bir insana "kötü veya iyi" demeniz için ne yapmış olması gerekir?

Bu aralar çok düşünüyorum ya bu konuyu. Bakıyorum herkesin "iyi" diyip pohpohladığı bir insan gidiyor şiddet uyguluyor, kalp kırıyor. Neye göre ve kime göre iyi?

Kötülük ve iyilik hakkındaki düşünceleriniz neler? Bir insana "kötü veya iyi" demeniz için ne yapmış olması gerekir?
Cevapla