Biri size kötü davrandığında acaba neden böyle birsey mi yaptım diye kendinizi sürekli suçluyor musunuz?

Çok sabırlı bi insanım kolay kolay kimseye karşılık vermem sabrederim içime atarım hattta kendimi suçlarım ama bıktım böyle olmaktan

Biri size kötü davrandığında acaba neden böyle birsey mi yaptım diye kendinizi sürekli suçluyor musunuz?
Cevapla