#Hayatı satranç oyunu oynar gibi yaşamaktan yorgun mu düştünüz, yoksa her yolunuza özel yol haritaları mı sunuluyor?

#SheWolfWoman
#Hayatı satranç oyunu oynar gibi yaşamaktan yorgun mu düştünüz, yoksa her yolunuza özel yol haritaları mı sunuluyor?

#SheWolfWoman
Ben her zaman cepheden cepheye savaşa koştum.. hatta öyle ki sanki savaş bitince bende bitecekmişim gibi hissediyorum.. zafer yok. sadece savaş bitsin diye çabalayan hiç durmayan biri gibiyim..
Şu yaşıma kadar ne yaşadıysam iyisiyle, kötüsüyle hep kendi çabamla, kendi kararlarımla yaşadım ve yol aldım. Hiç kimsenin fikrine, torpiline ihtiyaç duymadım ki duysam bile minett etmedim, etmedim ki günün sonunda başımı yastığa rahat koya bileyim, vicdanıma rahat bir cevap verebileyim..
Cevap
6Cevap
Savaştım çabaladım yeri geldi zor psikolojik baskıları çektim çok yoruldum ama genede vazgeçmedim çalışmaya devam etim
Elimde iki kılıç her tarafım delik deşik savaşmaya devam sggsgs ölümü görünce bile normal karşılatır oldu bu hayat.
eğer yürüdüğün yolda hiç bir engel yoksa, o yol senin yolun değildir. 😆
Bu hayata sınanmak için gelmişim. Özellikle sağlığımla.
Çalışarak kazandım, kazanarak başardım ve başarmaya devam ediyorum.
Cepheden cepheye savaşa koşan birisiyim maalesef. Şans beni terk edeli yıllar oldu...
Bazı şeyler için çok çalışıp çabaladım bazisida kendiliğinden oldu
Uffff deme öylee
Hem zorluk hem kolaylık sunmuştur
Ben zor taşlı çakılli yollara alışığım.
Dört mevsim gibiydi
Sanırım bu konuda torpilliyim
Cepheden cepheye sınıra bile giden biriyim
Torpil geçtiği
hep savaşdım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?