#Ruhen ödem tutmamak için gülüp geçmeyi bilmek mükemmel kesinlikle, sizce?

#Ruhen ödem tutmamak için gülüp geçmeyi bilmek mükemmel kesinlikle, sizce?

Evet. Bugün hakkımda atıp tutan biri vardı KS de bir bayan gizliden başkasının sorusuna yazmıştım. Orada bana sallamış bir güzel gülüp geçtim.:) Kendini geliştirebilmek yerine başkalarına sataşmayi marifet sayan vasıfsız insanlar var. Bunu yapan hem cins olunca daha üzücü. Kendini geliştirmiş, kaliteli bayanları tenzih ediyorum elbette. Einstain' ın dediği gibi"Önyargilari kırmak, atomu parçalamaktan zor" sahiden☺️
Bunu ben yalan söylemek olarak yapıyorum seviyır gibi göründüğüm çoğu insanı sevmiyorum ama yüzlerine gülmek zorundayım gerçekleri söylemeye cesaretim yok
Ben takmıyorum ki.. beni sinirlendirmeye çalışanlar oluyor illa ki ama boş ve gereksiz olduklarından umurumda değiller gülüp geçiyorum.. ne kadar zavallı olduklarını izlemek keyifli geliyor hatta.. demek ki birilerine dert olmuşum diyorum. ve bu tür kişileri görmek bile istemem.
Cevap
10Cevap
Sinirlenmiyorum ki kolay kolay. Sinirlenirsem de çoğu zaman acıtmadan bırakmam. Kelimeleri etkili şekilde kullanma konusunda iyiyim.
Saygı varsa arada evet bazı hassas olduğum konular da hala damarıma basiyorsa o gülme olmaz.
Kolay kolay herkese sinirlenmiyorum ama sinirlenişsem yok ya tutamam ben içimde özelliklede gülüp geçemem ama görmezden gelbilirim
Yok yaa sinir falan takmıyorum artık gül geç rahat et🙂
Bazı konularda es geçmem. Gözüme uyku girmez yoksa
ruhen ödem tutmamak deyişini sevdim. evet bazen gülüp geçmek, fazla takılmamak gerek..
Eskiden gülüp geçiyordum artık sinirlenmemeyi öğrendim..
Kimse kolay kolay sinirlendiremez beni
s. ktir g. t demeyi öğrendim bence aynı şey
Yerine göre evet kahkaha bile atabiliyorum
Sinirden gülduğüm oluyor. d
Çok çok uzun zaman önce öğrendim ben
Evet oldukça umursamaz birisiyim
Hayır öğrenemedim
Öğrendim paşam
En büyük. Özelliğim
Öğrenemedik..
Geçte olsa öğrendik
Evet oluyo
Öyle kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?