#SheWolfWoman
#Panik refleks miniz midir, kararları panikle mi sakinlikle mi alırsınız?
#KişilikKarakter

#SonsuzEnerji
#💛🐝⭐🌾
#SheWolfWoman
#Panik refleks miniz midir, kararları panikle mi sakinlikle mi alırsınız?
#KişilikKarakter

#SonsuzEnerji
#💛🐝⭐🌾
Ben genellikle sakin karalar veriyorum. çünkü panik ve aniden verdiğim kararlar benim için kötü oluyorlar genellikle.. ya da daha sonra hata olduğunu fark ediyorum.. en iyisi sakin kafa ile düşünmektir..
Cevap
6Cevap
Genellikle sakin biriyim, o nedenle fevri hareket etmek yerine biraz düşünüp ya da gözlemleyip o şekilde hareket eden tarafım.
Sakinken karar vermeye çalışıyorum. Ani verdiğim kararlardan memnun kalamadım hiç.
Panikle değil ama eğer bi kere aklimdan gecmişse hadi iki kere olsun... sonra birden karar vere bilirim
taşan sabırla aldıklarım her zaman en doğruları oldu
Ağam valla bilmiyom ki paşam. Duruma göre değişir be general
Panik konuşurum ama sonucunda mantıklı karar veririm.
Panik olduğum zaman aldığım kararları sakinken tekrar gözden geçiriyorum.
Ben mutlaka panikle yaklaşır, sonunda sükunet ile karar alırım.
Panikle aldığım kararlar daha iyi sonuçlanıyor
Panikle olan işten hayır gelmez 😂
Zamana yayılmış kararlardir
Konuya göre değişiyor
panikle karar vermemeye çalışırım
sakinlikle alırım
Kadın çok güzelmiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?