Kişilik & Karakter Avrupai görünmek için kişiliğinden ödün vermek ne kadar doğru? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor İşyerinde ve sosyal çevremde bu tarz insanlar görünce içten içe gülüyorum hallerine 🤷🏻♂️😂 Güncellemeler+1 yıl Güncel Avrupai görünmek için kişiliğinden ödün vermek ne kadar doğru? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Benim öyle bir amacım yok.. kendim olurum her zaman. 1 0 Yorumla
Milky7way Takip Et Guru Yaş: 106 , eic 99% +1 yıl Saçma sapan komik bir şeyler çıkıyor ortaya, kötüsü kazanılan hiçbir şey olmuyor. Boşu boşuna 😄 1 0 Yorumla
u DedektifMinnie Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,5b cevap paylaştı. Kendi kişiliği ve tarzı oturmuş insanlar vardır yadırgamazsın ama kişiliği oturmamış özenti olan tipler vardır, işte onlara dalga geçerek bakarsın. 1 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Avrupai görüneceğiz diye avrupalılardan daha edepsiz olmuş bazıları 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Toplumun yüzde 80 i öyle Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evet maalesef Yorumla
DertPaketEdition Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Ben asyalıyım kanka avrupa anca yağmalamak için güzel 1 0 Yorumla
Nickbulamadim91 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 90% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 10,6b cevap paylaştı. Mantıksız 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Benim öyle bir amacım yok.. kendim olurum her zaman.
Saçma sapan komik bir şeyler çıkıyor ortaya, kötüsü kazanılan hiçbir şey olmuyor. Boşu boşuna 😄
Kendi kişiliği ve tarzı oturmuş insanlar vardır yadırgamazsın ama kişiliği oturmamış özenti olan tipler vardır, işte onlara dalga geçerek bakarsın.
Avrupai görüneceğiz diye avrupalılardan daha edepsiz olmuş bazıları
Toplumun yüzde 80 i öyle
Evet maalesef
Ben asyalıyım kanka avrupa anca yağmalamak için güzel
Öyle bir derdim yok
Mantıksız
Karakter tam oturmamış oluyor