#SonsuzEnerji
#Yaşandı ve bitti mi, farkında bile olmadan?
#KişilikKarakter

#SheWolfWoman
#SonsuzEnerji
#Yaşandı ve bitti mi, farkında bile olmadan?
#KişilikKarakter

#SheWolfWoman
Bitiyor maalesef.. bu yüzden de zaman varken hayatın değerini çok iyi bilmek ve gerektiği zaman bir şeyleri yapmak gerekiyor iş işten geçtiği zaman bazen yaşamak bile insana çok anlamsız geliyor çünkü..
her şey onu idrak etmekle başlar. Zaman, idraktır. İdraktan yoksun vakit ziyandır. Ziyanda olan zaman, yoktur, yaşanmıyordur. İnsan idrak etmeye başladığında gerçekten yaşamaktan keyif alır. Yaşamak onu derin tefekkür edip anlamaya başladığında insana fayda verir. Şuurdan yoksun bir zaman (vakit) , insana yorgunluk ve mutsuzluk olarak geri dönecektir. Zamanın ruhu, idraktır.
Cevap
3Cevap
Zaman sudan daha hızlı akıyor.
Her gün farkına varmadan bir gün daha eksiliyor ama biz hiçbirinin farkında değiliz
Farkındalığın arttıkça hayat anlamsızlaşıyor
aynen öyle oluyor. günler bile gelip geçiyor
Cok sükür ve elhamdüllilah farkindayim umarim hep böyle olur
Bitiyor, gidiyor, göçüyoruz 😃
Öyle ya yasanıp gidiyor
Bilmeden çok hızlı ve anlamsız geçiyor
Malesefki evet
Bitsin
Öyle oluyor
Galiba oyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?