Tükürük bezleri kurudu hala konuşuyor, yol boyunca başladı susmuyor abiler kardeşler tavsiye verin , salata yiyorum tansiyonum yukseldimi düştümu ne oldu 🙄
Beyler çok konuşan kadına nasıl tahammül ediyor sunuz?
Edemiyorum yüzüne diyorum çok konuşuyorsun az konuş diye. Bir tane arkadaşım vardı sağolsun yanımda başka bir arkadaşı aradı yemekteyken o da bana verdi. 5 dk sonra nefes al arada dedim :D sana mı verdi çok ayıp etti ben on saattir sana mı anlatıyorum dedi evet arada karşıya fırsat verirsen konuşmak için bu tür şeyleri fark edersin dedim 🤣 buluşma olacağı zaman diyordum zaten sen gelme çok konuşuyorsun diye gene de geliyordu 🤔
o çok konuşan kadını seviyorsam ister istemez tahammül ederim ama şöyle bir durum var bir insan karşında çekirdek çitliyorsa o insan bu durumdan dolayı sinir krizi geçirebilir ama diğeri de çitlemeye başlarsa kimse sinir olmaz
eğer konuşuyorsa sende bundan rahatsızlık duyuyorsan sende konuşmaya başla çünkü konuşup susmuyorsa cevap alamadığı için susmuyor olabilir eğer karşılıklı konuşulursa sonuca ulaşılamazsa bile yorgunluğu fazla olur ve susmak zorunda kalınabilir veya konuşma esnasında sonuca bir sözle bile çok erken ulaşılabilir :)
Çok konuşan bir arkadasim var bir seyler anlatmadan duramiyoe illaki konusacak bir seyler anlatacak yalnizken disariya cagirdiginda benimle buluşmak istediginde gitmiyorum buluşmak istemiyorum ama 2 3 kişiysek sadece bana anlatmıyor o yuzden dinlemesem de sorun olmuyor haliyle yüreğimi şişiremiyor
Narsist kişilik işte. Evlilik lerin yüzde 80 ni emin olun çocuk ya da alışılmış konfordan vazgeçmemek için, yürüyor sevgi yok saygı yok, evdeki iletisimsizlik sevgisizlik özel hayata herseye yansır, eve bile gitmek istemez insan eşyalar bile gözüne çirkin ve soğuk görünür işte çaresizliğin adı bu aslında.
Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
Ben sevgilime ya da eşime her türlü tahammül ederim ahahah yeter ki konuşsun o sesi şarkı gibi gelir.. önemli olan bence sevmek insan sevdiği zaman bazı şeyler bile normal de güzel değilken güzel gelir
Dinlemeyi seven birisiyim. Eğer boş konularda konuşmuyorsa ilgimi kesmem ama benim için dikkat çekmeyecek konularda fazla, abartılı konuşuyorsa sadece dinliyor gibi yaparım.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Konuşmayı istediğin bir konuya çevir ve sen de katıl.