AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kimse her zaman mutlu ya da keyfi yerinde olamaz onu bi çıkaralım aradan, genel olarak nasıl keyif alır dersen de. İnsan kendine iyi gelen şeyleri yapmaya başladığında hayattan keyif almaya da başlıyor önce kendiyle toksik bi ilişkisi olmamalı insanın. Sonrasında yardımlaştığında kendini iyi hissediyor, insan sosyal bi varlık her zaman yalnız olamazsın ara sıra da olsa birileriyle bir araya gelmelisin, sana iyi gelen insanlarla vakit geçirmelisin, tek başına olduğun zamanlarda da ruhuna bedenine iyi gelen şeyler yaparak o keyif halini sürdürebilirsin.
Haklısın sanırım bı döngü içine girdim sürekli iyi hissetmek için bı şeyler deniyorum bı kaç gün aradan sonra kendimi bu soruları sorarken buluyorum sorunum ne gerçekten bilmiyorum
Ben de o döngüye çok kez girmiş biri olarak seni anlıyorum belki de her zaman iyi hissetmek gayemiz olmamalı. Belirli değerlerimiz olmalı, prensiplerimiz ve o şeyleri yaparken belki o an iyi hissetmeyeceğiz ama günün sonunda değer ve inançlarımıza bağlı kalmanın verdiği o his bence hepsinden daha mutlu ederdi bizi çünkü diğer türlü iradesi zayıf tek derdi iyi hissetmek olan ve bu uğurda hiçbir şeyi umursamayıp kendimize zarar verecek şeyleri de yaptığımız oldu. Bu anlamda durma vakti sanırım 🙂
Bu dediğini yapmak o kadar zor geliyor ki sebebi şu lise bitti zaten mezun oldum daha üniversiteye gidemedim unideki arkadaşlarımın gezdiğini hayatlarını dolu dolu yaşadıklarını arkadaşlarıyla aktivitelerinin olduğunu falan düşününce ben de yerimde sayıyor gibi hissediyorum
Çocuk gibi düşünüyorum böyle ben neden gençliğimi dolu dolu geçiremiyorum neden bu haldeyim neden arkadaşım ya da bı kız arkadaşım yok deyip duruyorum
Çünkü onlardan geride kalıyormuş gibi hissediyorum
🥲 23 yaşıma gireceğim ve aynı durum henüz üniversiteye gitmedim çünkü aynı hataları tekrar ettim sınava çalışmadan girdim ya da 1 ay çalıştım bunu neden yaptığımı ben de bilmiyorum lise sonda bahanem şuydu deli gibi aşık olmuştum ve biraz toksik bi hale gelmişti 2-3 sene mezun olduktan sonra toparlanma süreci yaşadım ama mezun olalı 5 yıl oldu şu an bahanem yok üniversite sınavına giriş parasını yatırmama rağmen gene çalışmadım geç kalınmışlık hissi, öğrenilmiş çaresizlik ve bazen de anlamsız bi boşveriş var umrumda değilmiş gibi ama içimde bir yerlerde umrumda sadece sanki gün geçtikçe önemini yitiriyor gibi. Sana ve kendime tavsiyem bu sene olsa da olmasa da bu seneden başlayarak seneye kadar sıkı bi çalışmayı hak ediyoruz kendimiz için biz kendimiz için bir şeyler yapmazsak kimse yapmaz.
Çok acı verici ben yirmi yaşımda bu haldeysem seni düşünemiyorum bile nasıl dayandın sabrettin gerçekten ben kaldiramazdim bu yükü bak yemin ederim kaldiramazdim ben bı sene daha kalmaya bile cesaret edemem bundan sonra sen nasıl kaldın yaşadığın şeylerin hepsini şimdi yaşıyorum ve ders çalışmak benim için artık çok daha zor çünkü sanki benim başka bı şeyler yapmam lazım gibi his var içimde
Ders çalışmak çocukların işiymiş gibi hissediyorum ben ders çalışınca boş bı şey yapıyorum sanki diye düşünüp gidip keyif vericek aktivitelere yöneliyorum içimde bir gençlik ateşi var onu durduramiyorum sürekli o ateş beni heyecan veren şeylere yönlendiriyor durduramiyorum onu böyle bı şey işte tek başıma oturup ders çalışamıyorum
Tam tersi olması lazım ama durum bu ben de hiperaktivite falan var sanki bilmiyorum
Başka şeyler yapmam gibi bir his var yazmışsın belki de öyle yapmalısın neyin bizim için hayırlı olduğunu bilemeyiz. Bu arada ben de nasıl dayandığımı bilmiyorum çünkü bu süreçte intihar etmeyi bile düşündüm geçen sene mesela.. bi de o dönem beni intihara götürecek şeyler yaptım ama tam bileğimi kesecekken bi küçük umut kırıntısı durdurdu beni devam etmek istedim. Çünkü intihar ederseö hem dünyamı hem ahiretimi yakacağımı biliyorum ama yaşarsam belki bir şeyleri değiştirebilirim böyle bi ihtimal var her zaman yaşıyorsak eğer var.
Umarım çalıştığında kendini çalışıyormuş gibi hissetmeyeceğin severek yapacağın bir işin olur ve hayatını en kısa zamanda yoluna koyarsın amin. ☺
Bı şey diyim mi ben de intihar etmek istedim denicektim de yapamıyordum çünkü artık gözyaşlarım beni dindirdi ben de bileğimi kesicektim makasla
Senle arada konuşmak dertleşmek istiyorum
Sen de ister misin
İnşallah senin de sevecegin bir işin olur sen de her şeyi yoluna koyarsın amin 😊
Bak intihar etme isteği gelince şunu unutma hayatta sen var olmazsan okul, eğitim, kariyer vs bunları hiçbiri zaten var olamaz. Hayatının merkezinde sen varsın bir başkası veya bir başka öğeler (eğitim, kariyer..) yok. Çünkü sen olmadan bunlar var olamaz di mi? Bu dünyada varsan bir sebebi var bi amacın var onu bul ama kendini bulmak için de çok zorlama elini bir şeylere at bir yerlerden başla eğer inancın gereği Müslümansan ibadetlerini yapmaya gayret göster Allah seni muhatap alıp yaratmış sen değerlisin zaten gerisi önemli değil. Aynı şekilde Allah ayetinde,
Demek ki zorlukla beraber bir kolaylık vardır.
Evet, doğrusu her güçlüğün yanında bir kolaylık var.
O halde önemli bir işi bitirince hemen diğerine koyul.
Ve yalnız rabbine yönel. (İnşirah)
diye emretmiş bize yani huzurlu yaşamın sırrı aslında burada şu an yabancı veya Türk psikologlar nörologlar bunu doğruluyor geçenler Sinan Canan ın bi videosunu izlemiştim beynin her zaman aynı yeri kullanıldığında ve diğer bölümleri kullanılmadığında zihin yorgunluğu bıkkınlık gibi şeyler oluşturuyormuş insanda o yüzden bir işi bitirdiğinizde başka bir işle uğraşın beynin diğer kısımları da faaliyet göstersin demişti aklıma direkt bu ayet gelmişti o gün. Biz üstümüzden şu tembelliği atarak kurtulabiliriz bu durumdan da oturduğumuz yerden değil.
Ben iletişimi uzun süre sürdürebilen biri değilim maalesef bunu yıkmaya çalışsam da pek beceremiyorum 🙃 yani iletişim kesikliği yaşarsak sorun olabilir o yüzden boş ver
Çok haklısın biliyorum yaşamaya devam etmek için bir anlam bulmalıyım ve o anlam için yasamaliyim ben de logoterapiyi keşfettim bana çok yardımcı olmuştu bu konuda sen hiç duydun mu logoterapiyi
Duymadım galiba o ne
Önemli değil seni çok sevdim halden anlayan birisin ve biraz benzer hayatlar yaşıyormuşuz senle
Logoterapi hakkında bı tane metin okudum o metni okursan hayatin değişebilir benim hayata bakış açımı o metin değiştirmişti senin de okumanı isterdim
Logoterapiyi öğrenmek istiyorsan sana atarım linki ve bence dünyanın en anlamlı yazısı bana göre hayatımda hiç bu kadar anlamlı bir yazı okumamışım
Tamam mesaj atayım o zaman atarsın bana da linki merak ettim
Hobileriyle.
Ne tarz hobi
Sosyal ortamın olmasa bile hobiler seni ayakta tutabilir mi
Video oyunları mesela
O zaman sürekli benim internet cafeye gitmem lazım
Kendi bilgisayarim yok
Bunun için para da lazım