
Dünya neden bu kadar adaletsiz, sizde her zaman reddedildiniz mi 🤔
#KişilikKarakter

Dünya neden bu kadar adaletsiz, sizde her zaman reddedildiniz mi 🤔
#KişilikKarakter
Umudu kaybetmemek gerek, kime sorarsan sor herkes “adaletsizlikten” bahsediyor. Rabbim bir kapı kapıyorsa daha güzel bir kapı açar. Sabretmek lazım.
☺️🙏
Reddedilmek zayıflık degldir
Karşı tarafla bir uyumsuzluk var demektir
Doğru insan elbet karşına çıkacaktr
Hayatnda deneyimlemen gereken kendi içinde çözmen gereken değersizlik aşk blokajlari filan var demekki bunları bul travmaların çöz
Cevap
2Cevap
Hayatımda hiç red yemedim ama her şeyin bir ilki olur fakat umursamaz birisiyim bunun üzerinde çok durup düşünmem önüme bakarım.
Dünya adaletsiz değil, insanlar yanlış seçimler yapıyor
Sadece aşkta değil kendi hayatımın iyi olması için meslek edinmek istedim bir çok yere başvurdum milli sporcu olmak bile istedim ne oldu ulaşım sorunum var diye hep reddedildim, ve bu geçtiğimiz pazar günü de ekpss sınavına girdim 8-9 Haziranda üni sınavına gireceğim tekrardan
Kendini sorumlu tutuyor musun bu olanlardan dolayı
İnşaallah hakettiğin yere gelirsin birgün, bu olanlar yüzünden de kendine savaş açma hayırlısı olsun
Bi ara evet ama artık kimse reddetmesi müsadere etmem
O toplara hiç girmedim, hep nasibimi bekledim. Hayırlı ise olur, hayırsızsa olmaz.
Her zaman değil ama çok defa reddedildim
Reddedilmedim hep reddettim :))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?