Açıklama şöyle Yani siz kızı yâda oglusunuz ama onlar Kendi gelinlerine ve damatlarina daha çok samimi davranıyorlar size ise hiç değer vermiyorlar tepkiniz ne olur?
Anneniz babanız gelinini ya da damadını sizden daha çok sevse kıskanır mısınız?
@Fertsotz Bu sitede bir kız sürekli çirkin özgüveniyle alakalı sorular soruyor ya, cidden anladım şimdi neye sinir olduğunu. Yakışıklı olmayıp nasıl böyle konuşabiliyorsunuz ya?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Benim ailem yok.
Evi başlarına yikaraidim 😒🤔ben mi o mu kızınız
Babam yengemle çok güzel konuşur annem de öyle üzücü oluyor
🤔🤔🤨eğer benimle farklı onunla farklı konuşuyorlarsa hiç çekinmeden söylerim hemde yengemin önünde
Ben uzaklaşıyorum
😔😔
Ayrımcılık yanılmıyorsam sevsin. Ama birine iyi davranırken öbürüne ters yapmak kimseye yakışmaz. Tavrımı ortaya koyarım
Sonuçta gelin damat beraber yatıcak sevgisiyi boş ver
Hayırdır noluyor derim 🤨
inşallah öyle bir eşim olur
Dörtlük çok fena gerçekten aşırı güzel
el kızı el oğludur herkes yerini bilsin
Kıskanırım 😄
@Fertsotz Kızlara yorum yapmadan önce aynaya bak sonra konuş istersen :))
Yine mi sen 😒
Kız bırak şunu boş boğazlık yapmaktan başka bir şey yaptığı yok
@Fertsotz Bu sitede bir kız sürekli çirkin özgüveniyle alakalı sorular soruyor ya, cidden anladım şimdi neye sinir olduğunu. Yakışıklı olmayıp nasıl böyle konuşabiliyorsunuz ya?
@sozsuzzaman Maksadı belli..
Teyzecim 18 yaşında bu ne sorusu
Çocuk aklınla anlayamazsın büyü de gel
Haklisin haminnem
Kıskanmam :D
Başka birini sevmesin de gelinini sevsin yeter ki
Evet. Çok kıskanırım😡