Başı çeken en dikkat çekici huyunuz nedir diye de sorabilirim?

Başı çeken en dikkat çekici huyunuz nedir diye de sorabilirim?

Karakterim olabilir.. öne çıkan bir özelliğim aklıma gelmedi çünkü tüm özelliklerimi de yerine göre kullanıyorum.. ama samimiyet.. düsüstlük.. cana yakınlık.. ya da duygusallık özellikle .. sevdiklerimi korumak bunları sayabilirim öne çıkanlar arasında
Matematikçiyim ve hayat matematiktir. Kolay başarı olmaz derler ama aslında emeksiz başarı olmaz. Çünkü yetenek kolay gösterir, zoru kolaylaştırır.
bir şeyin matematiğini çözmek başarıyı yorulmadan elde etmek demek
Aşırı iyi kalpli olduğumu söylerler. Bana sorsan orta halli bir insanım derdim. Ama bir dost kazığı almışım ki aşırı iyi kalpli olduğuma ben de ikna oldum. Bonus mu bilmem ama hala üzer bu kötü tecrübe beni
Yönetici lider vasfına sahibim. Ama hep kullanmam bu yönümü. Bonus özellik öyle durur bi köşede. Bakarım ortamda kimse liderlik yapamazsa hemen olaya müdahale ederim.
❤️❤️
Cevap
18Cevap
Kriz anını çok iyi yönetebilirim ama benim meselem olmayan krizi jsjsjs
Araya girerek çoğu insanın üzerinde çalışıp ama çözemediği bir sorunu anında çözüme kavuşturmak diyebilirim
Diğer yetenekler mi 🥹
Birden fazla yetenek yani 🤔
Yarabbül alemin isyan etmeyeyim diyorum da beni neden demo sürüm olarak yarattın 🥹
Bir mi yetenek o bile yok 🥹
Fazla mı göndüm kendimi ben acaba şu an 😂
Ağzımdan sigara dumanıyla yuvarlak çıkarıyorum.
Yanan sigarayı ağzımda cevırıyorum.
Yaprak jileti ağzımda çeviriyorum sayılır mı?
Az dilimi kesmedim alışana kadar 🥹 hala pabuç gibi maşallah 😂
Dilimi kıl yerine koymasaydın keşke 😂
Bak ya hala 😂😂 kestikçe sivrileşti kasie daha çok sevdim bu halini.
İçimde kalıp dert olacağına söylerim karşıya dert olsun kafası 😂
Dil kösesi mi 😂 bu olmadı bir saniye zaaaa xD bu daha iyi
Olayları ele alabilme. Tam o anda bir liderlik ve öne çıkma ruhu geliyor.
Öne çıkabiliyorum çok rahat😅
Bir de samimiyetim var.
Bilmiyorum aslan yanımdaki insanlara sormak lazım :D
Jjndnf disardan bakınca ne görünüyor 😂
Jdjrgh belki doğrudur ben bilemem
Ama teşekkürler😂🥂
😂😂🥂
Hani çevresinde herseyin danışildığı fikrinin sorulduğu kişi olur ya evet işte o benim ve iyi bir yönetici vasfına sahibim birazcık despot olsamda
Hislerim ya. Bir şeyi hissedince o mutlaka gerçekleşiyor. O zamanlar çok yoğun bir şekilde hissediyorum..
Bazı sayıları iyi tahmin ederim. Meslek sırrı bende kalsın 😊
Soğuk kanlılığım sanırım. Herşeye olabilir gözüyle bakıyorum
Arge merkezlerinde çalisan bilim insanları oluyor ya da uzay istasyonlarinda işte onlar çok çekici
Çok düşünceliyim 😂 aşırı fazla. Bunaltıyorum bazen.
Neşeli ve enerjik olmam.. 😅🥳
Hepsini eşit oranlarda geliştirmişim, birisi diğerinden fazla ya da eksik değil..
Kulaklarımı oynatabiliyorum
Cana yakın olmam herhalde bilemedim mom
Teşekkür ederim mom 🫠
Güleryüzlü olmam ve bakışlarım yani ben öyle hissediyorum 🤭
Aura’m.
Bonussuz gelmişim dünyaya.
Merhametli olmam herhalde
İnsanlara huzur verebilmem sanırım
sorun çözme yeteneğim
Enerjim diyebilirim
5 dakika nefes tutup dalış yapabiliyom
İş bitirici yapım var
düşünceli olmam olabilir herhalde bilemedim
Hemen her durumda Mantıklı olabilmem
Girişken ve cesur
İyi bir insan olmak.
Liderlik.
alttan almak😢
Liderlik
Seksi olmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?