Kişilik & Karakter Karanlık ve Aydınlığın Arasında bir savaş olsa hangi tarafda olurdunuz? Althh11 Takip Et Bilge Yaş: 22 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl ⚔️⚔️⚔️⚔️⚔️ Karanlık ve Aydınlığın Arasında bir savaş olsa hangi tarafda olurdunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
koreanturkey Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 53% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Hayat öyle bir garip ki hangisinin zarar vereceği belli olmuyor aydınlık desem aydınlık zarar verebilir. Matrix'te Bu tema işlenmişti. 0 0 Yorumla
SadePirincPilavı Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı. Elime alırdım patlamış mısırımı izleyen tarafta olurdum. 0 0 Yorumla
Psigareşh Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. Kesinlikle karanlık olurdum 0 12 Yorumla Althh11 +1 yıl Karanliğın amacı kötülüktür kişiliğin nasıl Yorumla Psigareşh +1 yıl Kötü Yorumla Althh11 +1 yıl Hiç inanasım gelmedi Yorumla Psigareşh +1 yıl Bu daha iyi, iyi görünüyorsam hâla işimi iyi yapıyorum demektir Yorumla Althh11 +1 yıl Seni tanımadam mossad ajanı derdim Yorumla Psigareşh +1 yıl Beni tanıyormusun , ben nasıl biriyim? Yorumla Althh11 +1 yıl Ben siMİT derin devlet kardeşim sen devletin bir ferdisin Yorumla Althh11 +1 yıl Senin baban esnaf berber dukkanı var Yorumla Psigareşh +1 yıl Yok benim babam taş ustası taş yontur. Barı isabetli atasaydın Yorumla Psigareşh +1 yıl Güldürdün Yorumla Althh11 +1 yıl Doğru karıştırdım 80 milyon nüfus var herkezi aklımızda tutamiyoruz sonuçta arada oluyor ama yinede yaklaşmisiz Yorumla Psigareşh +1 yıl :)))) iyi gecelür Yorumla
dontkillmyvibe Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Grey 0 4 Yorumla Althh11 +1 yıl Orta malın orta semeri Yorumla dontkillmyvibe +1 yıl Boş yapma Jason Yorumla Althh11 +1 yıl Bir kavgada araya gidenlerin çoğu arada kalanlardır Yorumla dontkillmyvibe +1 yıl Ben kavga ayırmam izlerim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hayat öyle bir garip ki hangisinin zarar vereceği belli olmuyor aydınlık desem aydınlık zarar verebilir.
Matrix'te Bu tema işlenmişti.
Elime alırdım patlamış mısırımı izleyen tarafta olurdum.
Kesinlikle karanlık olurdum
Karanliğın amacı kötülüktür kişiliğin nasıl
Kötü
Hiç inanasım gelmedi
Bu daha iyi, iyi görünüyorsam hâla işimi iyi yapıyorum demektir
Seni tanımadam mossad ajanı derdim
Beni tanıyormusun , ben nasıl biriyim?
Ben siMİT derin devlet kardeşim sen devletin bir ferdisin
Senin baban esnaf berber dukkanı var
Yok benim babam taş ustası taş yontur. Barı isabetli atasaydın
Güldürdün
Doğru karıştırdım 80 milyon nüfus var herkezi aklımızda tutamiyoruz sonuçta arada oluyor ama yinede yaklaşmisiz
:)))) iyi gecelür
Aydınlık iyidir.
Grey
Orta malın orta semeri
Boş yapma Jason
Bir kavgada araya gidenlerin çoğu arada kalanlardır
Ben kavga ayırmam izlerim
Karanlık