#SheWolfWoman
#Bazı insanlara yaşama sevinci aşılamayı bıraktığınız oluyor mu bazı zamanlar?
#KişilikKarakter

#SonsuzEnerji
#💛🐝⭐🌾
#SheWolfWoman
#Bazı insanlara yaşama sevinci aşılamayı bıraktığınız oluyor mu bazı zamanlar?
#KişilikKarakter

#SonsuzEnerji
#💛🐝⭐🌾
Hevesim kaçtığından değil kime ne veriyorum sorusuna cevap bulamadığımdan. Yardım etmek, birine iyi gelmek güzel evet. Ama neden? Ben onun derdiyle dertlenirken hayatın güzelliklerini hatırlatırken o bana bağıracaksa ki az yaşamadım neden kendimi hevesimi ona harcamayı seçeyim?
Hayır olmaz. benim yaşama sevincim olmasa bile insanlara mutlaka yaşa mutlu ol vaz geçme hayattan falan derim yine de
Cevap
3Cevap
Hayır her ne kadar yaşamak istemesem de her ne kadar kötü şeyler yapsam da insanlara her zaman bunların tersini aşılamaya çalışırım
Modum düşerse çevreme dünyayı zindan edebiliyorum
çorak torağa bakım yapmam. bana da yazık. sadece isteyene, o da hak ediyorsa.
Kendime yasama sevinci asilayamiyom 3 yildir baskasini dusunemem:))
Oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?