Bunun hastalık olduğu söyleniyor ama kadınları seven erkekler hep üzülüyor, kadınlar için iyi şeylerin bir önemi olmadığını çok kez tecrübe ettim ve en hafif sıyrıkla kadınlara hiçbir konuda guvenmeden bu dünyadan gitmek istiyorum.
O kadar iyi rol yapıyorlar ki, en kapalısı bile açık olandan daha namussuz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Ne tesadüf, kadınlar da erkekler için böyle düşünüyor çünkü çoğunuz güven vermiyor
Ben çok sevdim gittiler. O yüzden kadınlar sadece yatağa kadar vardirlar. Asla ama asla kadınla ilerisi düşünülemez. İyi kadınım diyenler de en kotulerdir
Sanırım bütün kadınlarla sevgili oldunuz çünkü bu kadar emin ve genel konuşmak ancak böyle mümkün. Bahsettiğiniz kızlarla ilgisi olmayan kızlar çok. Size öyleleri denk gelmiş.
Bütün kadınlar aynı. Çünkü bariz şeyler vardır ve her kadın o bariz hatalari yapar nihayetinde, o yüzden sizin dünyanız tamamen almak üzerine kuruludur, daha yazma kalbini kırarım
Demek öyle, ne bu mini tehdit mi? Gerçekler acı geliyor insana tabi. 3-5 slk kızı tanıdın diye herkesi aynı ilan ediyorsun senin de bir farkın yok. Daha yazma kalbini kırarım:)))
He he, erkeklerin rezilliği bitti de kadınları konuşması kaldı.
Ben üstüme düşeni yaptım ve vadem doldu. Kadınlar degerini bilen erkeği sevmezler, severim diyenler de değerden sıkılır, entrika yoksa kadın da yoktur
Hayat bu kadar basit değil, yeterli gelmediğin bir şey vardır, öyle böyle şeyler, yapacak bir şey yok.
Bir kadının bir erkeğe haklısın demesi beklenemez zaten, kadın her zaman haklıdır size göre. Tepe tepe kullanın hakliliginizi , inşallah yalnız ölürsün bu haklılıkla
Niye sadece kadınlar, erkeklere güvenen kadınlarda üzülüyor umutma sende bir kadindan dünyaya geldin
O kadın da özünde kötü, söyleyecek başka laf yok
Sen buna kendini inandirmissın
Kadınlar derin düşünemezler. Söyledikleri ve yaptıkları hep celiskilidir ve duyguları sürekli değişir. Ve ona farklı yaklaşan her erkekle flörtlesir ve yedekte erkek tutarlar
Bu söylediklerinden niye bu kadar eminsin baskasinin yerine konuşuyorsun ve de yanlış dusuncedesin
Tecrübe kardeşim.
Kaç kişiden edindin bu tecrübeyi acaba
Kendi konuştugum olsun, dışarda gözlemlediğim olsun, her kadın özgüvensizdir ve erkek nefreti vardır doğuştan. O yüzden hiçbiriniz sadık olamazsınız
Sen bı iki kişi ile bunları yaşadın diye herkesi aynı kefeye koyamazsin önyargili davraniyorsun
Önyargı değil. Mutlaka her kadın özünde kötüdür ve farketmez
Evet önyargili davraniyorsun
Kadın erkeği haklı bulmaz hiçbir konuda zaten. İyi akşamlar 👋
Senin acilen destek alman lazım bence
Doğru dürüst insan bulunca fikirlerin değişecektir demekten başka cevap yok
Vazgeçtim. Her kadın erkek nefretiyle doğar ve asla sevildiğine ikna olmadan ölür gider
Keşke dediğin gibi birisi olsaydım diyeyim ozaman hiç o kafayla büyümedim çünkü.
Sevilmediğine ikna olma sebebi muhtemelen kendine o sevgiyi layık görememiş olmasındandır.
Değişik bir bakış açısı
Her kadın özünde kötüdür
Yanlış bence ama sizin fikriniz bişey diyemicem:))
Bu kesinlikle doğru. Her kadın aşkta kötüdür, hiçbir kadın derin düşünemez