Maske takıp gerçek yüzünüzü birilerinden sakındığınız oldu mu?


Hayır ben yapmadım.. ama iki yüzlü olan o kadar çok insan tanıdım ki.. bu tür kişiler de önce samimi olur değer verir arkadaşın dostun gibi görünür ama bir gün de yalan söyler sonra da arkandan dedi kodu yapar atar tutar :D böylelerini siliyorum direk.. veya gülüp geçiyorum.. ve güvenmiyorum bir daha
Cevap
8Cevap
Kimse yapmamış herkes olduğu gibi maşallah ben yaptım 😂😂😂
Yok be ne yapıcam. Bu insanlar için kendimi günaha filan sokamam valla
İstesem de yapamam bro 😂
Sen cidden yapamazsın, yapmazsın.
kimseye şirin görünmek için maske takmam kiminin hoşuna kiminin zoruna giderim işine gelirse
Yok ben neysen oyum bulunduğum yere göre şekil almam
Yok o huyum değil yapmış olsam bile dilim ele verirdi herhalde beni..
ikiyüzlülük denecek bir davranışta bulunmadım ama ne düşünüyorsam yansır o
Olmadı, istesem de yapamıyorum belli ediyorum gerçek yüzümü.
Ben beceremem elime yüzüme bulaştırırım. Ama yapmak ister miydim bazen lazım keşke olsa.
Evet, maalesef, iyi ki, sanırım oldu sadom.
Çoğu insanın yaptığı gibi bazen mecbur kalıyoruz. Özellikle pembe tozlu hayatlarımız olmadığında.
Adamsın.
Ben insanlarla tanışırken fake ismimi veriyorum iki yüzlülük sayılır mı?
Bana yapıldığını farkettiğim zaman ayak uydurdum sadece
belki yapmışımdır ama şu sitede gördüklerim kadr asla olmadı
Oyunu kurallarına göre oynadığım zamanlar olmuştu
çok olmadı. hayat bu ama, tek yüzlüyüm gene de
Bilemedim ki Saddoo😂
Sende daha yapamazsın 😂
Jdjfnf
Bilmem, belki
Bana çok yaptılar daaa neyse
İlla yapmışımdır melek değiliz ya
Olmadı
Olmadı
Olmadı
olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?