https://youtu.be/luv7rM994Q4?si=jczXDzLykve5HwQX
Mazi kalbinde bir yaraysa unutmak mı lazım, boş vermek mi, yoksa içmek mi?
https://youtu.be/luv7rM994Q4?si=jczXDzLykve5HwQX
Mazi kalbinde bir yaraysa unutmak mı lazım, boş vermek mi, yoksa içmek mi?

Ben unuturum her şekilde. çünkü bana değer vermeyen ya da beni sevmeyen insanlarla hiç bir zaman işim olmadı.. ve zamanla da zaten insanın unutamayacağı bir acı ya da bir anı olay yok.. her şey geçer
Belki kendi hatan Barış 🤔
Cevap
2Cevap
Yaraya tuz basıp şat yapınca bişeycik kalmaz akskdkdkfkfkfkkf
Shot mi yavaş yavaş içmek daha güzel değil mi 🤣
Mazi kalpte yaraysa şat iyidir iyi sen beni dinle akskskxkdkdkckck
Haha shot sevmiyim ben 🤣 yaralarımız kapanali çok oldu şükür 🤣
E ne yaraydı maziydi karıştırıyorsun git demlen yarasın ajskskdkdkfkfkfkfl
Demleniyorum zaten 🤣 Şarkı sözü 🤣 ayikman lazımdı oysaki 🤣
Repertuarıma bi göz atayım hayret nasıl düşmedi jeton şarkıyı çözemedim daha google amcaya sorcam dur
Tenkkyuu uğraştırmadın haydi içelim 💃💃ben çay 😂😂
Çay olmaz gel rakı ısmarlayım 🤣
Rakı yasak bana ben çay içerek de güzelleşirim ayrıca hahahahahahhshs
Niye yasak 😱
Onu söyleyemiyoruz maalseff hahshsjdjdjd
Bir şey yapmışsın anladık 🤣
Hahahshshshs kafa zehir
Bu kafa güzelken bir de normalken gor sen 🤣
Alışmak ve kabullenmek gerekıyor.
Aksi takdirde eziyet oluyor
Ohh teras keyfine bak.
Maziyi bahane edip de içmek gibisi yok 😊
Olan biteni kabul etmek
Unutmaya çalışmak en iyisi
Orası neresi
Evin terası 🤔
Çok güzel
Teşekkür ederim eskiden bütün Ankara görünüyordu
Ne güzel şimdi neden gözükmüyor
Kentsel dönüşüm bölgesi diye kat sınırı koymayinca devlet önümüze binalar çıktı iyice
Anladım Ankara güzeldir bilirim dayımın strorilerini görüyorum 😅
Evet güzel şehirdir ☺️
Boş vermek🫠
Olmaz öyle buyur gel sofraya 🤣
Niye çağırıyorum sandın 🤣
Çok ayıp etmişsin oysaki ben sofra kurmuştum gene
Mersi öğretmenim
Unutmak
unutabiliyor mu ki insan 🤔
aynen öyle :)))
Zamana bırak
Şarkı sözü 🤣 bu şarkıyı dinlerken sordum sorunun benle alakası yoktur 🤔
https://youtu.be/luv7rM994Q4?si=eDT2u3wvlwi2paWq
Boşvermek Vede sonra bir kadeh içmek
Bir kadehle kalmaz o 🤣
Başla gerisini boş ver
Başlayalı çok oldu 🤣
Şimdi de boş ver gitsin herşeyi
Bosverecek bir şey yok ki şarkı sözünden gelen bir soru sadece 🤣
Ne güzel aşk acısı çekecektin yaaaa olmadı işte 😂😂
Sen de çekirdek kola izleyecektin değil mi 🤣
He yaaa tühhhh 😂😂
Akışa bırakmak tüm duyguları yaşamak gerek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?