Güzel güzel geçinmek, tatlı tatlı konuşmak varken, kediyle köpek gibi olabilecekken, neden kediyle köpek gibi oluyor insanlar?

Güzel güzel geçinmek, tatlı tatlı konuşmak varken, kediyle köpek gibi olabilecekken, neden kediyle köpek gibi oluyor insanlar?

Hayır olmadı. yani anlaşamadığım ya da beni anlamayan insanlara yol verdim sadece.. bazıları da beni uğraştırmadan kendileri gittiler.. zaten öyleleri ile de bir daha işim olmaz.. karakterli insanlarla anlaşırım sadece
O kadar anlaşamadığım biriyle zaten hiç muhatap olmam
Benimle herkes anlaşamaz zaten. Ben istediğim kişilerle anlaşırım. 😎
Kalite.
🥰🥰
Cevap
8Cevap
Yok ya ben uyum sağlayamıyorsam kesin karşı tarafta bir sorun vardır zira herkese anlayış gösterebilen biriyim fikirleri bana hitap etmese de.
Bir kuzenim var. Yıllardır görüşmem. Bağ kurmayı denedim ama aynı tas aynı hamam
Olmuyorsa olmuyordur.
Zaman zaman ismini bile buradan vermek istiyorum ama bana yakışmaz
Verme 😂
Anlaşamıyorsam sevmiyorumdur haliyle iletişim de kurmuyorum kedi kopeklik olmuyorum. Kaliteli muhattaplar severim😃
Ben anlaşamıyorsam sevmemişimdir ya 😂
😂
Anlaşılmayan ben değildim hep karşı tarafta sorun vardı
Benle de anlaşan zor olur benden kaynaklı değil ama huyuma gitsinler
Oldu mu 🤔 aslında anlaştık ama olduramadık gibi oldu. Hayırlısı diyelim. Deee bu köpeğin cinsi neydi 🤩
Olur olur, şimdi olur. Cinsini bilmiyorum sormadım, akşam misafirlikte şey ettim 😂😂
Amin, amin, amin :))
Evet var aslında wjsjsjd
hayır olmadı ama köpek ve kedin güzel.
Ahahaha valla birçok insanla anlaşamam..
haha tabir güzelmiş , oldu.
Oldu, bazen anlaşamadığın konuda anlaşman gerekir
Çok tatlı fotograftakiler
Erkek kardeşler ile anlaşmak çok zor. 😂
Yok olmadı😁
Boğa burçları 😎
Evet
Olmuştu evey
Oldu oldu 😅
Kalbimle
Oldu hahah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?