Yaşamdan ümidini kesenler var mı neden böyle hissediyoruz neden ümidimiz mutluluğumuz yok?

Ne olsaydı iyi olurdu

Yaşamdan ümidini kesenler var mı neden böyle hissediyoruz neden ümidimiz mutluluğumuz yok?
Cevapla