
Bugün son gününüz, ne yaparak geçirirdiniz ve hangi notu bırakırdınız?

Bugün son gününüz, ne yaparak geçirirdiniz ve hangi notu bırakırdınız?
Sonunun olacağını bilsek bile hayat, yaşamak çok güzel ya... Sabah uyanınca o güneşin doğmuş olması, umutlar ve hayatta olmak çok güzel hisler... Ve ne yazık ki bir gün herkes, hepimiz öleceğiz... Hayat zamandan ibarettir ve bu yüzden her anın tadını çıkarmak doya doya yaşamak lazım... Üzülmeye değecek bir saniyemiz bile yok diye düşünüyorum... Çünkü sayılı hepsi...
Son günüm olduğunu bilirsem eğer ağlayarak deli gibi koşmak sonra çimenlerin üzerine sırt üstü yatıp saatlerce gökyüzünü izleyerek sonsuzluğu kıskanırdım...
Nota gelecek olursak;
"Görmeden dünyanın bir vefasını, fırtınalar gibi geçti ömrümüz..."
Yazardım...
bu doğru değil , ve sende düşünmeden paylaşmışsın.. insanın yaşama bakışını içinde bulunduğu "hayat" belirler dananın kuyruğunun koptuğu yer ; bunu "insan zihni" ama bu kendi zihni değil "büyük akıl" veya sistem belirler.
basit olarak zengini-fakiri sistem yaratır. bir insanın fakir olması bile hayata bakışının nasıl olacağının temelini oluşturur. tabi fakirlik sadece basit bir örnek. yaşadığı yaşamda zulm görüyorsa, kötü insanların içindeyse mesala biraz çarpıcı bir örnek haksız olarak hapse atıldıysa, tüm bunlar insanın hayata nasıl bakacağının "başka insanlar" yani büyük akıl, sistem tarafından olduğunu ortaya koyar.
her insan aslında "sonuç" yaşar. ve sistemin /büyük aklın bir insanı "ışınladığı" hayatın sorumluluğu sizin gibi "düşüncesiz" insanlar tarafından "kendisine" yüklenir.
yani finalde şu denir " hayat herkes için aynıdır , siz nasıl bakarsanız öyle görürsünüz"
embesillik diyorum buna başka bir şey demiyorum daha da çarpıcı örnek vereyim.
afkirada açlıktan ölmemeyi düşünen birisi olabilrdiniz ve bu kader değil..
Herkes farklı şeyle sınanıp mücadele veriyor önemli olan içinde bulunduğun duruma teslim olup bir zavallı olmaktansa o durumdan çıkabilmenin yolunu görebilmek. Sabancı da fakirdi bir simitle başladı hikayesi.. işte hayata nasıl baktığın bu yüzden önemli
Bana inanıp güvenen, benimle aynı yolda yürümeyi canıyla ve kanıyla göze almış doğru-güzel insanlar, hepinize teşekkür ediyorum. Güzelliğinize sahip çıktınız. Ben artık burada yokum ama yokta değilim. Mücadelenizi sürdürdüğünüz sürece ben hep var olacağım. Sakın düşmanlarınıza karşı sevginizi göstermeyin, onlara karşı da dostlarınıza karşı da dimdik ayakta durun. Dünyadaki perdem kapandı, sahneden çıkıyorum. Başka bir gökyüzünün altında görüşmemiz dileğimle.. ADİOSS 💙
Sevdiklerimle kısaca vedalaşıp kızımla koklaşırdım
Not: hayat bana iyi davranmadı kurtulmak güzel
Kızıma not :seni çok sevdim iyi ki benim yavrumsun
Duygulandım bir kız annesi olarak
Benim de düşünmek bile gözlerimi dolduruyor
Önceden ölmeyi isterdim şimdi tek istememe sebebim kızım
Annemi genç yaşımda kaybettim daha 28 yaşındaydım , kızım 1 yaşındaydı. Ve şunu söyleyebilirim bu hayatta anneden başka gerçek yok, seni koruyan kolluyan düşünen tek varlık anne gerisi hep yalan.
O yüzden Rabbim bize kızımızın her zaman yanında olabilmeyi nasip etsin onları her şeyden koruyabilelim 💕
Haklısın amin 😇
Cevap
20Cevap
hiç bir şey yapmam.. dışarı çıkar son kez sigara içerim şarkı dinlerim. bir de kahve yaparım kendime
Yarına daha hızlı varmak için Güncel Gürsel Ölmezdim şarkısını açıp bir joint sarıp pişmanlık duymadan geçmişimi düşünüp joint bittikten sonra ilaçla intihar ederdim
Sen onca şeye dayan sona gelince intihar et 😅
Zamana bağlı şeyler sevmem 🤷♂️😂
Yat uyu bari zamana bağlı kalmazsın 😄
Oda bir seçenek joint bitince uyku çöker zaten 😂
Ömrünü uzatabildigim için mutluyum ) Allah sağlıklı ömür versin 🙏🏼
Anlamadım ama güzel yaklaşım için teşekkürler 🤩
İntihar etmedin ve uyudun , uyurken yaşamaya devam ediyorsun ömrünü uzattım işte (yarına kadar)
Bende görüş için teşekkür ederim 🤚🏼
Sorunun içindeyiz yani hala rica ederim 👊🏻
Siyah elbisemi son kez giyerdim ve kız arkadaşımın yanına giderdim sonra sırf ayıp olmasın diye sevgilim yanına geçerdim ona içimi dökerdim öyle kötü bir şey olucağını söylerdim üzülmemesini söylerdim öyle.
Sevmediğim tüm herkesin bildiğim tüm pisliklerini ortaya döker ölmeyi beklerdim.🤷♀️🤷♀️
Gider ayak gol atacaksın 😄
Sevdiklerimle birlikte olur, onlarla anılar biriktirirdim. Onlara sevgimi ve değerimi gösterir, birlikte güzel vakit geçirirdim. Önemli olan anıları paylaşmak ve sevdiklerimize zaman geçirmek.
Kuşlarımla ve kedilerimle vedalaşıp, onları birisine bırakırdım. Ardından evime geçer, müziğimi açar ve sonumu beklemeye başlardım.
Kahramanlık yaparken ya da kimsenin cesaret edip yapamadığı bir şeyi yaparken ölmeye giderdim ki arkamdan güzel hatirlanayim
Ailemle vedalaşırdım sevdiklerime sarılırdım herhalde
Bir sigara yakıp sigara sağlığa zararlıdır yazip ölmeyi beklerdim
G. t korkusu yaşardık.
Hiçbir şey yapmaz, öylece oturup ölümümü beklerdim.
Son günümde kimsenin olmadığı bir yerde yalnız kalıp ölmek isterdim
Çevremde olan kişileri kendimden soğuturdum belki üzülürler diye
İbadet ederdim bütün gece, tövbe kapısından ayrılmazdım.
aşık olduğum kadına sarılırdım
sevdiğim şeyleri yaparim
Uzun bir nefes çeker
Vasiyeti mi yazardim
Yataga yatar guzel bi uyku çekerdim :)
Şarap içer kedimi severdim
Yine bugün ne yaptıysam onu yapardım
Anneme ve babama sımsıkı sarılır bırakmazdım
Bunu düşünmek istemiyorum hanımefendi
Viskimi yudumlar, güzel bir hayat yaşadın derdim..
Mangal yakardım
Yemek yerdim
Çekirdek çitlerdim
Dışarı çıkardım
Uyurdum
@Crayz343434 yarın zaten uyuyacan
@DonAndoliniCorleone beklemeyi sevmiyorum
Kursağımda kalacağına yapacağım şey
Stres olup beklemek istemem önden hazırlık yaparım:)
Anladım kral mantıklı
hiçbir şey
Seninle yatarddim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?